grubasek

sobota, 30 lipca 2022

Artjournalikowo

 Hej, hej!

Dziękuję, że jeszcze do mnie zaglądacie! Tak mi żal tego bloga, bo to kawał mojego życia, że jeszcze staram się tu zaglądać. Szczególnie dziękuję wszystkim tym, którzy nie siedzą w artjournalu ani nie robią ateciaków, a wciąż wiernie mi kibicują- nawet nie wiecie, ile to dla mnie znaczy- dziękuję!!!

Wczoraj natknęłam się na wyzwanie w Scrapbooking Shop- a dokładniej oczarowała mnie paleta. Tak sobie ostatnio zerknęłam na mojego instagrama i ja rzeczywiście mam zboczenie co do żywych, soczystych kolorków! 

Wyzwanie TUTAj- blog oraz na FB na fanpage TUTAJ, a zobaczcie na tę paletę!


W artjournalu nie wychodzą mi "ładne" prace, więc jak nie może być ładnie, to może choć niech będzie wesoło???;-D


Mam nadzieję, że choć się uśmiechniecie?! Buziorki!

9 komentarzy:

  1. O tak. Żadna z tych zabaw to nie moja bajka. Ani art journal, ani atc. Jednak podziwiać będę, bo pięknie Ci to wychodzi. A każdy robi to co lubi. I można dużo się dowiedzieć przy okazji. Czym kolorujesz, z kąd masz stempelki i przy okazji poczytać o innych zabawach. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uśmiechnęłam się, Ewciu. Uwielbiam Twoje wpisy art journalowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te Twoje kolorowe wpisy...pozytywne i artystycznie radosne🥰

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe rewelka Ewo, świetne kolory i radosna ilustracja 😅 chociaż to nie moja bajka ale podziwiam Twoje talenty , nie przestawaj skoro to lubisz !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to nie wychodzi ładnie?? Według mnie wychodzi rewelacyjnie :) Uwielbiam twoje wpisy :) Koty są czaderskie...podkradnę ;) Znaczy zgapię i sobie narysuję podobne. Na stempelki mnie nie stać.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny wpis, ja mam tyły we wszystkim nawet w komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kociak w stoku kapitałowym the best!😊

    OdpowiedzUsuń