grubasek

piątek, 29 lipca 2022

Akwarele

 Hejka! Dziś kilka słów o akwarelach.

Nie lubimy się.

Próba współpracy, kilkukrotna, kończyła się różnie.

Dzięki Ani Soprano próby były ponawiane, choć nieraz miałam ochotę, by nauczyć je latać;-D

Troszkę się z nimi przeprosiłam ze względu na artjournal i ateciaki, ponieważ tła wychodzą fajnie;-D.

Kilka prób




A za wpis do artjournala z rybkami udało mi sie nawet zdobyć nagrodę w Art piaskownicy :-D


Jeszcze się nie poddaję! Miłego weekendu!!!!


8 komentarzy:

  1. A ja myślę, Ewciu, że z akwarelą radzisz sobie bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nagrody w ArtPiaskownicy !! No cóż trudno mi coś powiedzieć na temat akwareli bo to niestety nie moja bajka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, ślicznie Ci to wychodzi Hubciu. Ja z akwarelkami walczę od jakiegoś czasu - czasami zwyciężam, częściej przegrywam. Nie poddaje się jednak:)
    Niebo było różowe - uwielbiam piosenki Kaśki Sochackiej:) Karty z mewkami rewelacyjne, a z tym tekstem - uśmiech szeroki:D
    Gratuluję sukcesu! Ukochy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też się podoba, świetne oczy namalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie podziwiam Twoje ATC.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje i faktycznie nie poddawaj się!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie wiem co Ci nie pasi z tymi akwarelami dla mnie są super!

    OdpowiedzUsuń