grubasek

niedziela, 24 kwietnia 2022

świat się kończy-tekturki

 Witajcie!

Obiecałam koleżance(rok temu!), że na maj zrobię jej komunijnego boxa.

Zeszło mi cały dzień!!!

Tym razem postanowiłam wykorzystać tekturki, boxik wyszedł skromniejszy niż ten z tamtego roku, ale powiem Wam, że tekturki naprawdę mają to coś...






Piękne papiery Scrapandme oraz misz masz tekturek z różnych firm(wszystkie mi się podobają:-D)

I tę pracę zgłaszam do scrapkowa, jak praca dowolna, to posyłam:-D TUTAJ


I jak Wam się podoba?
Buziaki!

14 komentarzy:

  1. Piękny komunijny komplet. Dziękuję za udział w wyzwaniu scrapkowo.pl. DT Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boxik robi wrażenie, Ewciu, świetnie wkomponowałaś tekturki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełeczko. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Napracowałas się Ewciu, ale efekt końcowy - wow :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boxy zawsze mnie oczarowywały. Ten stworzony przez Ciebie jest niesamowity. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewcia fajnie Ci wyszedł ten box, muszę kiedyś spróbować i tej formy. A tekturki... zawsze mówię, że to już połowa sukcesu. Są świetne !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny box. Tekturka wygląda ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca! Zachwycił mnie Twój pomysł na tekturkę wianuszek! Świetnie! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca! Zachwycił mnie Twój pomysł na wianuszek! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba się! Śliczna pamiatka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu scrapkowo.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyjątkowa pamiątka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna komunijna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń