grubasek

środa, 20 kwietnia 2022

Różne takie

 Witajcie!

Byłam przekonana, że wrzuciłam na bloga karteczkę z życzeniami, ale nie! TYLKO TU nie wrzuciłam;-D

Karteczka z jajem na wyzwanie w Świecie pasji (pamiętacie moje digiski?;-D)


Mam nadzieję, że święta MIMO WSZYSTKO były udane!

Przy okazji serdecznie chciałam podziękować za otrzymane karteczki!

Ostatnio to ja Was zaniedbywałam, ale w tym roku 20 posłałam:-D Dlatego absolutnie niech nikt nie ma wyrzutów, że mi nie wysłał- luz totalny.

A moje oczęta ucieszyły i cieszyć będą jeszcze przez miesiac takie karteczki:


Zacisze Lenki, Magdzia, Marta, Halinka, Izulka, Lidzia i Ulcia- baaardzo dziękuję!

Buziam Was serdecznie!

Ewa


9 komentarzy:

  1. Ha, ha, ale super!
    A moją kartkę chyba poczta zgubiła:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Ewa fajnie że koleżanki pamiętały. Świetne kartki dostałaś. A ta twoja też fajna, szczególnie ten baranek przypadł mi do gustu !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wykorzystałaś digiski Ewuniu.:) Ja również dziękuję za śliczną karteczkę od Ciebie i ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka z jajem świetna ... ach te digiski :)
    W tym roku ani jednej nie wysłałam (bo nie robiłam) ... no cóż :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No pewnie że pamiętamy:) Te digisy są świetne Ewuś. Gdzieś je ukryłam w kompuciku tak, że nie mogę odszukać. Mam tylko zdjęcia pokolorowanych. Na następne święta podeślesz Hubciu znowu?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te baranie rogi mnie rozłożyły na łopatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha kartka rewelka i miłe dowody sympatii pd dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń