grubasek

sobota, 4 grudnia 2021

Kochani!

 Zajrzałam na bloga i aż mnie zamurowało...Nie byłam tu od października...

Tak naprawdę robię niewiele, czasem jakieś atc, rzadziej kartkę czy cuś innego.....

Wiele spraw się nałożyło- zdrowotnych, rodzinnych i tych związanych z pracą:-(

Rzeczywiście tylko dt Świry Rękodzieła Inspirują motywowały mnie do zrobienia czegoś więcej.

Na live'ach powstała np. taka karteczka i pudełeczko  - inspiracja Joanna Szulc





Bardzo się cieszę, że niektóre z Was pojawiły się na FB i nawet sobie gadamy na messengerze:-D

mam nadzieję, że wena, siły i chęci wrócą- Buziaki!



16 komentarzy:

  1. Przyozdobienie pudełka wyszło cudowne. Wręcz nie mogę się na nie napatrzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie że jesteś bo brakowało mi Twoich radosnych prac. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa, śliczne prace! Już się zastanawiałam, gdzie zniknęłaś. Brakuje mi tu Ciebie i Twoich karteczek :)) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw! Kartkę zrobiłam, może i pudełko się mi uda zrobić. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja kartka jest przecudna, pudełko pięknie się prezentuje ...
    Żałuję, że ,,po łebkach,, livy obejrzałam (może nadrobię) :(
    Życzę aby wena, siły i chęci wróciły :) Na pewne sprawy nie mamy wpływu, trzeba co niedobre przeczekać, odetchnąć, odpocząć .....

    OdpowiedzUsuń
  6. No cóż Ewa tak to już w życiu bywa, nie da się pogodzić bloga i aktywnej działalności w DT, udaj się to jednostkom. Niestety FB to nie jest moja ulubiona strona, choć staram sie cos tam publikować.
    Fajne prace powstały u Ciebie na podstawie Livów, brawo Ty.
    Pozdrawiam i mam cichą nadzieję że z czasem tu wrócisz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci Ewuś, że ja teraz też więcej siedzę na świrkach, bo tak łatwiej podczas drogi do pracy sobie zajrzeć do Was w komórce, bo w domu to kompletnie nie mam czasu na siedzenie przed komputerem :)
    Świetne te prace stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie dawno Ciebie tutaj nie było! Fajne kartka i pudełko powstały. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewciu, piękne świąteczne prace. Mam nadzieję, że wszystkie zawirowania się wyprostuję, czego Ci z serca życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie istnieje na Facebooku a Twoje prace swietne Ewo !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu, piękne się prezentują Twoje prace:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuś, piękne prace :)
    Ja mam takie tyły,że wstyd pisać. Ale prace z TAZ na świrkach fb chcę nadrobić sobie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewunia zdrowych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia, obfitych łask od Bożej Dzieciny oraz pomyślności w nadchodzącym nowym roku. Niech te święta będą czasem radości, pokoju i nadziei na lepszy czas. Prześliczne prace.:)

    OdpowiedzUsuń