grubasek

piątek, 31 grudnia 2021

Artjournalowo...

 Kochani! Wpadam z artjournalowym wpisem i słoiczkami ;-D!

Do każdego słoiczka włóżcie po jednym marzeniu: do pierwszego: skromniutkie, które jednak będzie cieszyć, do drugiego: ważne, które dotyczy Waszej rodziny, pracy, przyjaciół, do trzeciego: najważniejsze, które siedzi Wam w głowie i być może szansa na ziszczenie jest niewielka....
I niech Wam się spełnią!!!
Lepszego 2022 roku!


=============================================
Za sprawa Violi wpadły w moje łapki kredkowe distressy, dołożyłam gellatosy i powstało kilka nowych prac:-D

Jak Wam się podoba ten wpis, a raczej technika? Pół rysowane, pół malowane....mnie odpowiada, bardzo.... i w Zielonych kotkach muszę zrobić zakupy;-D
Tymczasem posyłam wpis na wyzwanie w Zielonych KOTACH TUTAJ


Buziaki!!!

PS Doszła jeszcze karteczka od Eluniu- Kochana, dziękuję!!! jest piękna!


8 komentarzy:

  1. Super artjournalowy wpis. Dużo uśmiechu, siły i zdrowia w 2022 r.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęścia w Nowym Roku Hubciu!!!
    Mnie wszystko u Ciebie się podoba:)
    Zapakowałam słoiki! Dziękuję za życzenia i ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wpis, Ewciu. Niech Ci spełnią wszystkie marzenia ze słoiczków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu niestety to nie moja ulubiona forma , ale.. każdy robi to co lubi. I dla Ciebie wszystkiego dobrego w Nowym Roku i powodzenia w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewo jak sie czujesz w tym najlepiej to twórz ile wlezie !!! Powodzenia w wyzwaniu i zdrowego oraz twórczego nowego roku zycze 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpis jest bajeczny, taki radosny i kolorowy aż miło!
    Ewuniu, wszystkiego co najlepsze na ten nowy rok, zdrowia i radości przede wszystkim! I niech dalej powstają u Ciebie takie piękności!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za życzenia ... i wzajemnie, Wszystkiego co Dobre życzę, niechaj Ci się spełnią ,,słoiczkowe,, marzenia!
    Powodzenia w zabawie ..... Twój wpis taki, radosny, pełen koloru i optymizmu :)

    OdpowiedzUsuń