grubasek

wtorek, 21 grudnia 2021

Chociaż jeden wpis

 Kochane!

Wpadłam przede wszystkim serdecznie podziękować za karteczki, które do mnie doszły!

Martusia Borowska, Małgosia X, Lidzia Czarna Dama, Tereska Wasylów, Anetka Kiljan, Iza Kicikicitata, Zacisze Lenki, Ulcia Kułak, Ewa Nowak-  jesteście wspaniałe!!! Jak juz pisałam, prawie nikt ode mnie w tym roku karteczki nie dostanie, bo zostały mi 3 i te rozesłałam:-(. Ale.....postanowiłam brać się do roboty i naprodukować trochę zarówno na Wielkanoc, jak i na przyszłe święta, żeby i Wam móc sprawić troszkę radości.Po świętach obcykam Wasze kartusie i prezenciki, ale to już na spokojnie.

Co do moich rękodzielniczych działań to jest tego tyle, co kot napłakał:-(

Dobrą chwilę temu napisała do mnie Dorota Kruszewska, czy nie wzięłąbym udziału w akcji December Daily ArtJournal Cudna Paczka, polegającej na wspólnym grudniowym sporządzaniu wpisu do artjournala. Musze się przyznać, że oprócz „mojej” grupy Świry Rękodzieła Inspirują przestałam się gdziekolwiek udzielaćL. Dlatego trochę głupio było mi odmówić a z drugiej strony pomyślałam,że może to mnie zmobilizuje do zrobienia czegoś swojego i dla siebie.

I tak naszedł mój dzień…i mój wpis. Cytat pochodzi z książki „Oskar i pani Róża” i jakoś spasował mi do pokolorowanego stempelka, którego przecież u mnie nie mogło zabraknąć! Mam nadzieję, że Wam się spodoba!



Zgłaszam digisek do twórcy Mo's TUTAJ

Praca idealnie pasuje też do tematu w Zielonych Kotach TUTAJ




Buziaki!

PS Artjournal jeszcze będzie:-D

10 komentarzy:

  1. Wspaniała praca,życzę ci spokojnych i zdrowych Świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny wpis. Jak Nic, trzeba robić ten prezent bo urodziny już blisko.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu, zdrowych i spokojnych Świąt z rodziną przy choince Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewa gratuluję i powodzenia w zabawach. Lubię Twoje stempelki, kolorowanie wychodzi Ci mega!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Hubciu, karta jest śliczna. Wspaniale ujęłaś na niej ten zimowo-świąteczny klimat.
    Ja tu protestuję przed "nieudzielaniemsięTwoim" na blogu!!!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu, piękny jest Twój wpis - te kolory, stempelek i cytat - idealne połączenie.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wpis. Zdrowych, spokojnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka wyszła piękna. Zwłaszcza to dziecko na sankach i domek powoduje, że nabiera niezwykłego charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny wpis:) pięknie pokolorowany stempel... Radość.
    Błogosławionych Świąt Bożego Narodzenia! I wspaniałych imienin i Szczęśliwego 2022 roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Święta trwają i mam nadzieję, że spędzasz je miło, zdrowo i rodzinnie:)) a wpis mi się ogromnie podoba!!!!

    OdpowiedzUsuń