grubasek

poniedziałek, 9 sierpnia 2021

Zakochałam się!

 hejka!

Stało się- zakochałam się w kolekcji! Pewnie się nie zdziwicie, bo to taka "świrowa" kolekcja.

Tym razem postanowiłam zrobić coś nietypowego, coś, co od dawna chodziło mi po głowie- ruchome laleczki-bobinki. Na początku chciałam oprócz nich, zrobić jeszcze ozdobne pudełeczko, ale pomyślałam, że trochę będzie ich żal ....hahahhaha i wymyśliłam taki blejtramowy projekt :-D

Ta dam! Kolekcja "Len i koronki" od Itd Collection!





Papiery całe są w koronki a do tego koronkowe folie, więc zgłaszam pracę do Scrapkowa TUTAJ


W scrapkowie znajdziecie:

gnieciuchy TUTAJ

mgiełka perłowa złota TUTAJ

klej TUTAJ

Buziaki!

11 komentarzy:

  1. Hubciu, to jest wspaniałe! Bardzo mi się podoba Twój blejtramowy projekt!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha wyszło zajefajnie !!! Baaardzo mi sie podoba :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewciu, to chyba miłość z wzajemnością - bo jest cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlicznie wyszło!!! Tancerki wymiatają :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca. Te laleczki mają wiele uroku. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ śliczna praca. Sama bym się w niej zakochała. Buziaczki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca! Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacja, jestem zachwycona, dziękuję za zabawę ze scrapkowo

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrzę i patrzę. Cudeńko. Czy na to też masz gdzieś zapisanego liva? :))

    OdpowiedzUsuń