grubasek

niedziela, 15 sierpnia 2021

Postaw na kolor!

 hejka!

Dziś ateciaki :-D

Już od dawna chciałam się ponownie wziąć za kolaż, ale jakoś schodziło....Wpadłam na pomysł, żeby połączyć to z zabawa na "świrach", ale....na innej grupie pojawił się live i tak sobie pomyślałam, że będzie wyglądało, jakbym zgapiła pomysł. Poczekałam chwilę, już miałam publikować wyzwanie a tu- bum, wyzwanie na ArtPiaskownicy... hahahaha. Nie ma co czekać, bo kolaż wraca do łask i pewnie często będzie pojawiać się na innych blogach:-D

Ateciaki mają ograniczoną powierzchnię, więc tu tylko napisy z gazety, za to sporo koloru:-D


Zgłaszam ateciaki do zabawy w Zielonych Kotach TUTAJ


Uwielbiam takie żywe kolory, a Wy?

Buziaki!

6 komentarzy:

  1. Pięknie, Ewciu, pięknie. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te ATC. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Już nie mogę się doczekać aż pokażesz co i jak. Kolory rewelacyjne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny kolaż się szykuje, Ewuniu. Zresztą zawsze podobała mi się ta forma plastyczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super !!! Jakie ładne i kolorowe !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj jak energetycznie !!!! Jest super :)

    OdpowiedzUsuń