grubasek

wtorek, 17 września 2019

Trochę trójkątów

Witajcie, Kochani!

Niestety, jak na razie "ogarnianie się" po prostu mi nie idzie :-(

Niby wszystko zdążę- dzieci, praca, dom, ale na dłubaninkę czasu lub sił nie starcza.

Dziś włączyłam samodyscyplinę i stworzyłam prostą karteczkę z wykorzystaniem akwareli. Przyznam się, że też pierwsza rzecz, jaka mi się skojarzyła, to proporczyki :-D. Dorwałam nigdy nieużywany folder do embossingu, stempelek magnolii i "udziubałam" karteczkę.



Czyli minimum motywu - trójkąty mam zaliczone:-D

Przepraszam, że prawie nie zagladam, ale mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni:-D

Buziam Was cieplutko!

15 komentarzy:

  1. Ewuniu, cudna karteczka.
    Super, że się zmobilizowałaś, ja od początku września jakoś nie mogę się ogarnąć:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka Ewciu, jestem oczarowany. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co byś kochana nie "dorwała" to zawsze z tego super pracę zrobisz. Świetna karteczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie "udziobana" karteczka, fajne girlandy.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, jak ja to rozumiem. U mnie małej zęby górne idą i ciągle odsypiam. Buzia, a kartka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne, czemu ja nie wpadłam na proporczyki ??

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna,na pocieszenie doda,m że u mnie też czas się skurczył

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie się ona ta karteczka szalenie podoba!
    Jestem pod dzikim wrażeniem Twoich pomysłów.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna jest:) przepięknie Ewo kolorujesz :);):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna karteczka! Dziobaj dalej:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wczoraj w Actionie szukałam trójkątów na papierach a znalazłam takowe wśród folderów ... kurcze, kupiłam taki sam. Szalenie podoba mi się Twoja karteczka i to co z proporczykami zrobiłaś (użycie akwareli) :)

    OdpowiedzUsuń