grubasek

niedziela, 1 września 2019

Grzyby!

Witajcie, kochani!

Chciałabym Was serdecznie zaprosić na konkurs związany z motywem grzybów TUTAJ

Wczoraj nie mogłam się oprzeć i powstała jeszcze karteczka


Uwielbiam zbierać grzyby i kocham motyw grzybów w pracach! 
Od dawna na blogach zagranicznych pojawiają się prace z czarnymi stemplami, ale tak naprawdę zainteresowałam się nimi dopiero dzięki projektom Dagi(Dagmary Gorczyńskiej), której prace mnie oczarowały. Niestety taki projekt potrzebuje przestrzeni, a ja upchałam wszystko na małym kwadraciku;-D Poprawię się następnym razem!

Jeszcze raz zapraszam do wzięcia udziału w konkursie! 
Buziaki!

11 komentarzy:

  1. No, tak ja też uwielbiam zbierać grzyby, ale muchomory ??? to przesada ;-)
    Przyznaję, że na kartkach dzięki kolorom muchomorki wdzięcznie wyglądają :-)
    Ciekawe połączenie czarnych stempelków z kolorem. Pewnie przestrzenne formy się będą nadawać. Działaj Ewciu, działaj :-) Jeszcze muszę dodać, że tło cudne zrobiłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca Hubciu. Kolory, grzybki, i cudny stempelek - pięknie skomponowałaś.
    Też podobają mi się czarne stemple. Na barwnych tłach pięknie się prezentują.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grzyby dawno temu zbierałam, teraz albo ze straganu albo ,,sklepowe,, pieczarki. Grzyby to wdzięczny temat, są tak bajeczne, tak różnorodne ... . Świetne są te czarne stemple, cudowna jest Twoja praca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu, grzybki najbardziej lubię jeść, bo zbieracz ze mnie marny. A Twoja kartka jest super. Czarne stemple bardzo mi się podobają (tak samo jak czarne bazy).
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna praca Ewuniu, a jeśli chodzi o te leśne grzybki, to ja ufam tylko grzybom z rureczkami, ewentualnie jakieś kurki... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, czuję się zaszczycona, że czymś Cię moje skromne prace zainspirowały. <3 Te stemple u mnie to Lavinia, ale jest ich znacznie więcej i można je mieszać. :) Wydaje mi się, że to od nich zaczęło się moje robienie teł mediowych. :) Zamówiłam ostatnio więcej distressów, może jutro dojdą, to porobię więcej takich kartek. Chociaż niby lepiej poczekać na oxidy, które planuję zamówić za miesiąc - one robią lepsze tła. :)

    Twoja kartka cudowna!
    I ja też kocham grzyby! Od dzieciństwa zbierałam je z tatą. Może mi jakaś kartka grzybowa wyjdzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniale!ja tam wolę pieczarki....

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach moze i wepchalas duzo ale mnie sie bardzo podoba :):):)

    OdpowiedzUsuń