grubasek

środa, 25 września 2019

Biżuteryjna jesień

Witajcie jesiennie!

Na początku posta chciałabym podziękować za wszystkie życzenia zdrowia, jakie do mnie dotarły :-D jakoś to przeziębienie nie chce mnie opuścić...:-)

I przeprosić, że mało zaglądam do Was, że Lenka nie dostała jeszcze mojej "obiecywajki", że mało tworzę....

Najgorsze jest to, że każda wolną chwilę leżę w łóżku:-(, a grzybki w lesie czekają:-D

Dlatego powstała leśna bransoletka. Leśna, bo kolorami przypomina mi las, mech i brąz kapeluszy borowików:-D Szmaragdowy jadeit i granat(Korallo)  plus trochę złota- hematyt
:-D



Do bransoletki spasowały zrobione wcześniej kolczyki :-D



I jak Wam się podoba?

Dla tych, którzy wczoraj nie zaglądali, wrzucam jeszcze inspiracyjny komplecik.


A jeśli ktoś chciałby obliczyć koszt takiego kompletu, to zajrzyjcie TUTAJ

Buziam!

PS Zajrzyjcie, ile trójkątów:-D!


15 komentarzy:

  1. Cudna biżuteryjka Ewuniu, jesteś niesamowita! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, przepiękna biżuteria.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka Ewuniu, ja walczyłam prawie 2 tygodnie.
    Bizutki super

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniała biżuteria Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękna! uwielbiam taki odcień zieleni

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne komplety. Ten leśny skradł moje serce. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się naj , naj bardziej podoba twoja biżuteria, kiedyś miałam od ciebie bransoletkę, którą córka zagarnęła od zaraz

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja biżuteria jak zawsze zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem fanką Twoich biżutków, Ewciu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zestawienie kolorów.Bransoletka zachwycająca.Ten szmaragdowy jest superowy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ta bransoletka - idealnie dobrane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna biżuteria w jesiennych kolorach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Do trójkątów chetnie zajrze, bransoletka w bardzo ciekawej kolorystyce Ewus no i genialna interpretacja :):):)

    OdpowiedzUsuń