grubasek

niedziela, 8 października 2017

Potworne wyzwanie #2

Nasze prace:

17) Ula K.



16) Tina J.




15)Beatka Stencel TUTAJ




14) Ewinka TUTAJ


13) Izabelka od Uli-  teatrzyk!



12) Ula K. TUTAJ



11) Ania S. TUTAJ




10) Ania S.


9) Ania S.




8) Szymuś od Ani S. TUTAJ






7) Natalia F. 



6) Natalia F.


5) Natalia F.TUTAJ


 



4) Agulek TUTAJ




3)Ania Soprano TUTAJ





2) Ella Karto_flana TUTAJ



1) Monika Kobus TUTAJ




Moi Kochani!

Wyzwanie #2 zacząć czas!!!

Oj, zeszło....ale mam nadzieję, że zabawa spodoba Wam się jeszcze bardziej:-)

Przypominam , że regulamin znajduje się TUTAJ

A temat dzisiejszego wyzwania to:




Powiem wam szczerze, że "kuleczki" koloruje się genialnie! Biorę udział w różnych wyzwaniach z digisami i te obrazki Olgi niczym nie ustępują zagranicznym( czasami są nawet o niebo lepsze).

A co tym razem?

Do wyboru następujące digiski:

- jednorożce TUTAJ




- wróżka TUTAJ




-2 małe smoki TUTAJ



-smok TUTAJ




- rycerz , królewicz TUTAJ




- rycerz i księżniczka TUTAJ




- królewna, księżniczka TUTAJ



Digiski możecie dowolnie łączyć, mieszać, dodawać inne, byle jeden z powyższych pojawił się na pracy!

Przypominam, że działa KOLORHUBKA ...ha ha ha
(patrz regulamin)


A oto moje inspiracje:

                                           Przyjaźń przewrotnie ;-D




I Ewinkowe cięcie-gięcie :-D


Nie mogłam się oprzeć i na drugiej stronie taka pointa :-)



Przypominam też, że Ula K. i Daga otrzymują nagrodę pocieszenia w postaci 1 wybranego digiska- proszę o kontakt ze sponsorem sklep@papierowy-potwor.pl




To jeszcze nagrody sponsorowane przez sklep Papierowy potwór




Mam nadzieję, że będziecie się dobrze bawić! Nie bójcie się! Nie stresujcie, że Wasze kolorowanie jest niedoskonałe!Macie miesiąc czasu, aby coś wymyślić:-)
A jeśli chcecie się pośmiać i zobaczyć moje początki, to zajrzyjcie TUTAJ ;-D

Czekam na Wasze prace z niecierpliwością! Buziam!

23 komentarze:

  1. O rany, jakie słodkie! Aż nie wiem co wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie !!! Właśnie liczyłam na te smoczki ,bo mnie całkowicie zauroczyły :-D Fantastycznie wszystkie stempelki pokolorowałaś ,pięknie wyglądają na kartkach :-D A ta przestrzenna z młodą parką cudeńko :-D Pozdrawiam serdecznie i już myślę na temat ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne inspracje Ewuniu:)
    Mam też kilka zakupionych digisków od Olgi ale jeszcze nie miałam kiedy nad nimi przysiąść....może teraz w końcu będzie okazja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje inspiracje Ewuniu są boskie :) postaram się coś wymyślić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja karteczka składak jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna historyjka i księciu i księżniczce z wieży :)Przyjazna karteczka urocza :)Bardzo ładne te digi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja Wam tylko kibicuję. Piękne rzeczy tworzycie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze karteczki. Cos tam powinnam wymyślić 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sa te Twoje kartki , w kolorwaniu nie masz sobie równych . Życzę wszystkim uczestniczkom wspaniałej zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra jak zawsze! Rozbawiły mnie obie ale ta pierwsza z barankiem i przyjaźnią jakos do mnie bardziej trafia, moze ze względu na nazwisko?! :) Hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu, te kartki są świetne. Ja będę Wam kibicować, bo w kolorowaniu nie jestem dobra.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bajeczny pomysł! Będę myśleć, tym bardziej, że mam bon do wykorzystania!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedne z najpiękniejszych kartek jakie ostatnio widziałam i wspaniale pokolorowane!!! Obie są przepiękne:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka z królewną i rycerzem jest super, zwłaszcza że na drugiej stronie ma kontynuację :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje kartki są takie wesołe i niespotykane.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejciu ale piekne karteczki.
    podziwiam pracę, pomysły i cała twórczość.
    Jeszcze tu wpadnę.
    pozdraeiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Potwornie ślicznie to wyszło - i wyzwaniowe prace i inspiracje :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Poprzednio nie brałam udziału, ale teraz urzekła mnie szczególnie jeden digi stempelek. Lecę na zakupy :) I chętnie spróbuję swoich sił w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bajeczne karteczki :P Piękne wszystkie bo digiski słodziachne :) Mejla wysłałam właśnie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne prace! Ewcia, przykro mi, ale nie zdążyłam :(

    OdpowiedzUsuń