grubasek

wtorek, 24 października 2017

matrioszka w kolorach na zamówienie


Moje kochane! Ostatnio mało się dzieje na blogu, bo zbyt dużo w pracy zawodowej. Permanentny brak czasu. Jednak wysłałam kilka rzeczy i dziś prezentuję matrioszkową bransoletkę, kolejną, w kolorach, jakie wybrała Mirka.(o naszej wymiance wkrótce:-))


Nie każdy lubi złoto w biżuterii, ale przyznajcie, że akurat do matrioszki spasowało idealnie:-)

Buziam was październikowo!

PS Jak tam wymianki parakulinarne? Wiem, że kilka już poszło :-) Jest jeszcze trochę czasu, ale pomalutku szykujcie:-)

PSII A jak "potworne" prace? Pokolorujcie jakiegoś kuleczkowego słodziaka i zróbcie cusik, bo doczekać się nie mogę:-)

18 komentarzy:

  1. jest śliczna,moja wymianka gotowa,pewnie już tez wyślę

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne koraliki i świetnie pasują do tej matrioszki:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu! Cudowna jest ta bransoletka - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznaje ze pasuje tu złoto:) slicznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna matrioszka. Kolorki idealne 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. jest extra !! Taka energetyczna a matrioszka cudna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorowa i energetyczna. Świetna :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna! Faktycznie złoto pasuje tu jak ulał.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Matrioszka cudna. Ostatnio zakochalam sie w bizu. Moja parakulinarna poszla. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super jest, podobają mi się te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta matrioszka jest taka cudowna! Misterny, drobny wzorek pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń