niedziela, 8 października 2017

Potworne wyzwanie #2

Nasze prace:


2) Ella Karto_flana TUTAJ


1) Monika Kobus TUTAJ




Moi Kochani!

Wyzwanie #2 zacząć czas!!!

Oj, zeszło....ale mam nadzieję, że zabawa spodoba Wam się jeszcze bardziej:-)

Przypominam , że regulamin znajduje się TUTAJ

A temat dzisiejszego wyzwania to:




Powiem wam szczerze, że "kuleczki" koloruje się genialnie! Biorę udział w różnych wyzwaniach z digisami i te obrazki Olgi niczym nie ustępują zagranicznym( czasami są nawet o niebo lepsze).

A co tym razem?

Do wyboru następujące digiski:

- jednorożce TUTAJ




- wróżka TUTAJ




-2 małe smoki TUTAJ



-smok TUTAJ




- rycerz , królewicz TUTAJ




- rycerz i księżniczka TUTAJ




- królewna, księżniczka TUTAJ



Digiski możecie dowolnie łączyć, mieszać, dodawać inne, byle jeden z powyższych pojawił się na pracy!

Przypominam, że działa KOLORHUBKA ...ha ha ha
(patrz regulamin)


A oto moje inspiracje:

                                           Przyjaźń przewrotnie ;-D




I Ewinkowe cięcie-gięcie :-D


Nie mogłam się oprzeć i na drugiej stronie taka pointa :-)



Przypominam też, że Ula K. i Daga otrzymują nagrodę pocieszenia w postaci 1 wybranego digiska- proszę o kontakt ze sponsorem sklep@papierowy-potwor.pl




To jeszcze nagrody sponsorowane przez sklep Papierowy potwór




Mam nadzieję, że będziecie się dobrze bawić! Nie bójcie się! Nie stresujcie, że Wasze kolorowanie jest niedoskonałe!Macie miesiąc czasu, aby coś wymyślić:-)
A jeśli chcecie się pośmiać i zobaczyć moje początki, to zajrzyjcie TUTAJ ;-D

Czekam na Wasze prace z niecierpliwością! Buziam!

20 komentarzy:

  1. O rany, jakie słodkie! Aż nie wiem co wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie !!! Właśnie liczyłam na te smoczki ,bo mnie całkowicie zauroczyły :-D Fantastycznie wszystkie stempelki pokolorowałaś ,pięknie wyglądają na kartkach :-D A ta przestrzenna z młodą parką cudeńko :-D Pozdrawiam serdecznie i już myślę na temat ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne inspracje Ewuniu:)
    Mam też kilka zakupionych digisków od Olgi ale jeszcze nie miałam kiedy nad nimi przysiąść....może teraz w końcu będzie okazja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje inspiracje Ewuniu są boskie :) postaram się coś wymyślić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja karteczka składak jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna historyjka i księciu i księżniczce z wieży :)Przyjazna karteczka urocza :)Bardzo ładne te digi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja Wam tylko kibicuję. Piękne rzeczy tworzycie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze karteczki. Cos tam powinnam wymyślić 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sa te Twoje kartki , w kolorwaniu nie masz sobie równych . Życzę wszystkim uczestniczkom wspaniałej zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra jak zawsze! Rozbawiły mnie obie ale ta pierwsza z barankiem i przyjaźnią jakos do mnie bardziej trafia, moze ze względu na nazwisko?! :) Hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu, te kartki są świetne. Ja będę Wam kibicować, bo w kolorowaniu nie jestem dobra.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bajeczny pomysł! Będę myśleć, tym bardziej, że mam bon do wykorzystania!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedne z najpiękniejszych kartek jakie ostatnio widziałam i wspaniale pokolorowane!!! Obie są przepiękne:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka z królewną i rycerzem jest super, zwłaszcza że na drugiej stronie ma kontynuację :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje kartki są takie wesołe i niespotykane.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejciu ale piekne karteczki.
    podziwiam pracę, pomysły i cała twórczość.
    Jeszcze tu wpadnę.
    pozdraeiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Potwornie ślicznie to wyszło - i wyzwaniowe prace i inspiracje :-)

    OdpowiedzUsuń