grubasek

piątek, 14 kwietnia 2023

Mój biedny blog....

 hejka!

Na maila odebrałam piękne życzenia od Karoliny z bloga na-sciezkach-codziennosci.blogspot.com, co uświadomiło mi, że....prowadzę bloga;-D

Niestety świat pędzi i nie ma przystanku.

Zasiedziałam się na fejsie i instagramie, dlatego na bloga czasu brak.

Nawet  bym i nie płakała, ale....jest tu sporo cudownych osób, których na fejsie nie ma!

Dlatego zaglądam i wrzucam moje wczorajsze tagi :-)


Na fejsie i instagramie jakoś cisza z odpowiedziami na moje pytanie, więc liczę na WAS!

Pani myszka czy pan mysz?

Buziorki, kochani!

16 komentarzy:

  1. Tak się składa że na Instagram praktycznie nie zaglądam , a na FB jestem co prawda, ale głównie czytam i oglądam Blog to całe moje życie, ale coś za coś.
    Dla mnie zdecydowanie Pani mysz , choć nie przepadam za tagami, poza tym nie lubię zagranicznych napisów.
    Pozdrawiam i mam nadzieję że będziesz tu częściej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja Cię właśnie kojarzę z blogami, ale bardzo się cieszę, że pojawiasz się i na fb:-D

      Usuń
  2. Zdecydowanie wole blogi, na insta bywam. Wole ukryć się za pseudonimem. Chyba pani myszka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, ja tak miałam do pierwszego lajwa na fb, potem już obojetne;-D

      Usuń
  3. Dla mnie na pierwszym miejscu jest pan mysz, pani jest za słodka;-)
    Tak jak blog jest na pierwszym miejscu, fb jest drugi a instagrama nie znam. Boję się tam zaglądać, bo doba się nie wydłuży, a zabierze mi on sporo czasu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem dlaczego ale Pan Mysz :) Od kiedy mój blog przemianowałam na Archiwum jestem na nim często i wrzucam każdą pierdółkę, którą zrobię (gorzej z odwiedzinami na Waszych blogach). Na Fb odreagowuję ,,to i owo,, - tam wszystko gna do przodu :) Instagram odpuściłam, na Pintereście za to mam też swoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to blog, choć ostatnio mnie wkurza, bo u mało kogo mogę komentować, ale zaglądam i podziwiam często :) Oba tagi są super i weź tu wybierz kobieto. Tym razem chyba by wybrała pana mysza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne tagi Ewuniu. Jeśli muszę wybierać to Pani Myszka, a Pan Mysz kojarzy mi się z łowcą skarbów. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że moje niepozorne życzenia miały taką moc. Miło znowu Cię czytać. Urocza parka Myszaków. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani myszka jest słodziutka :-). Tylko tu bywam i zaglądam i piszę więc proszę o więcej :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba cudne! Ja tylko na FB i rzadko teraz blog, a działka już wzywa

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam fb i instagrama więc cóż, pozostaje mi bloge hehe ale nie narzekam 😀 oba tagi fajne chociaż Pani myszka nie w moich kolorach ....

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki są prześliczne! Wrzucaj więcej takich prac, nie zaniedbuj nas. FB i Instagram nie mają takich klimatów jak blogi 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie Pan Mysz na pierwszym miejscu 🙂😘🙂

    OdpowiedzUsuń
  13. No one są booooskie. Absolutnie cudowne, magiczne, aż budzą uśmiech. :)))) Ja lubię Instagram, ale blogi to blogi, więcej tu duszy człowieka. :)))

    OdpowiedzUsuń