grubasek

środa, 1 lutego 2023

Nowa zabawa

 Witajcie!

Nie mam dobrych wieści- próbuję sił w nowej zabawie i znów to bardziej artystyczno-twórczy szał :-D

Mowa o postcard journal.

Kilka informacji:

Zabawa jest na grupie ArtGrupa ATC- na fb oraz na ich blogu TUTAJ

Jeśli ktoś nie wie,co to postcard journal, to karty o wymiarach 10,5 na 21cm spieęte kółeczkiem:-D

I wyzwanie:
- temat: użycie cytatu lub sentencji,
- technika: mixmedia

Może ktoś z was jednak spróbuje?

Moja pierwsza karta wygląda tak:


Buziam Was serdecznie i miłego czwartku żczę:-D

18 komentarzy:

  1. Ale to są chyba dobre wieści. Podoba mi się ta Twoja kartka - wydaje mi się bardzo wesoła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Postcard journal to nie moja bajka, ale Ty poradziłaś sobie świetnie :))) jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  3. Efektowna praca. Ciekawa zabawa. Słowo postcard kojarzy mi się raczej z tradycyjnymi pocztówkami. 🙂. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karta do journala wyszła Tobie przepiękna !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca, choć technika całkiem mi obca !! Powodzenia w zabawie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że Ty zorganizowałaś nową zabawę :).

    Piękną pracę wykonałaś :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kartka. Cytat bardzo trafny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Cytat trafiony !!! 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobre wieści Ewuniu, że znalazłaś czas na udział w zabawie. Cytat odpowiedni do kartki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. To nie moja bajka, więc będę tylko podziwiała u Ciebie i innych. Jak zawsze super Ci Ewuniu wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i git, cieszę się bardzo, że dołączyłaś! :DDD

    OdpowiedzUsuń