grubasek

piątek, 21 października 2022

Witajcie!

Bardzo rzadko tu jestem, ale.....coraz rzadziej też na FB. jedynie instagram hula, bo ok. 23.00 leżę w łóżku z komórką;-D i wrzucam jakieś zdjęcie. Najczęściej sprawa wygląda tak, że w jeden dzień robię np. 1 wpis do artjournala i 3 serie atc i potem wrzucam dzień po dniu, pewnie wygląda to na super aktywność, tymczasem coraz mniej ogarniam rzeczywistość..... Myślę nad rezygnacją z życia rękodzielniczego, choć bardzo mi żal:-(

Dziś powrzucam różne wpisy z artjournali- ku pamięci- zdając sobie jednocześnie sprawę, jak mało to dla większości atrakcyjne. 

Mam jednak nadzieję, że znajdzie się ktoś, kto choć poogląda:-D








Buziam, kochani!

11 komentarzy:

  1. A ja uwielbiam takie prace ogladac, inspirowac sie nimi, że moze, kiedyś i ja , wiec z wielka przyjemnościa obejrzalam. Są piękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisałam komentarz i znikł. Teraz tylko w skrócie, piękne prace uwielbiam takie ogladać i się inspirować. Może kiedyś też...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt takie wpisy i ATC to bardzo pracochłonne prace i jak się pracuje i to na dwa etaty to tego czasu jest naprawdę mało. Życia rękodzielniczego nie rzucaj bo kiedyś Ci go będzie brakowało. Tak na próbę zrób sobie kilka dni przerwy sama zobaczysz że czegoś Ci w tym życiu brakuje, z drugiej strony nic na siłę, nie msz ochoty to nic nie rób. Byle zdrowie było Twoje i Twoich bliskich reszta ta mały pryszcz.
    Pozdrawiam i głowa do góry Ewo !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewa, co Ty opowiadasz , że kończysz z rękodziełem. Ja podziwiam Twoje pracę. Bloga odkryłam niedawno. Ale podziwiam na insta i w Świrach. Twoje wpisy to dla mnie mistrzostwo. Twórz i pokazuj☺️. A na kolejnym zlocie znowu się wymienimy ATC 😉 i może dłużej pogadamy ☺️. Zapraszam do siebie 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe superowe wpisy, bardzo artystyczna dusza jesteś Ewo, będziesz tęsknić za twórczością więc może nie zamykaj się na nią całkowicie....

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wpisy Ewuniu. Ja mam dokładnie tak samo, coraz mniej mnie wszędzie. A na blog sobie wrzucam rzeczy, bo to mój taki swoisty pamiętnik :) Ale rezygnować z rękodzieła nie mam zamiaru. Mniej i rzadziej, ale zawsze coś tam mam nadzieję powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się te wpisy, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewa! No wiesz! Mało atrakcyjne?! Ja uwielbiam oglądać Twoje wpisy (oglądam z nutką zazdrości) .....
    Co do ,,nieogarniania rzeczywistości,, to ..... to w tym ,,klubie,, jest coraz więcej osób :( Myślisz o rezygnacji z tworzenia? Taka myśl też mi błysnęła ale ciągle się waham bo jednak mi to potrzebne. Potrzebne tak jak oglądanie Twojej twórczości, Twoich wpisów, ateciaków ...
    Tyle tylko w temacie bo ... nie wiem co powiedzieć.
    Ściskam mocno ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Co ty Ewcia za bzdury pleciesz? Jak mało atrakcyjne? Bardzo atrakcyjne :) Chcesz przestać tworzyć ?? Przecież to część ciebie jest. I myślę, że nadal są osoby co tu zaglądają (ja zaglądam) nie wszyscy lubią Fb czy Insta. Uściski ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uważam, że jesteś stworzona do tworzenia prawdziwych cudeniek, więc ja bym całkowicie nie rezygnowała z blogowania :)

    OdpowiedzUsuń