grubasek

poniedziałek, 31 października 2022

helołiny

Hejka!

Dziś temat "helołinowy" ;-D

Jako że ja tolerancyjny człowiek jestem, to i to święto mi nie przeszkadza.

Nigdy nie obchodziłam i nie czuję potrzeby, ale..... z przyjemnością z przymrużeniem oka tworzę atc i wpisy artjournalowe.

Wczoraj na live'ie Martusi na grupie świrowej wzięłam się za papier craft z zestawu ITD Collection- artjournal halloween i....kredki!

Dużo trudniej się koloruje, ale takie niedoskonałości świetnie pasują do artjournalowego wpisu :-D




Mój skromny wpisik raczej nie ma szans z tymi wszystkimi niesamowitymi projektami, jakie powstają, ale zgłaszam go na wyzwanie w Scrapbookingshop, bo tak pięknie się wpasował w tablicę:-D

TUTAJ



Na zakończenie chciałabym zapytać, czy tworzycie coś z dyńkami, bo to mój ulubiony motyw:)?
Buziaki!

 

10 komentarzy:

  1. Co prawda nie jestem halloween'owa, co nie oznacza, że nie podziwiam cudeniek, jakie tworzycie z tej okazji. Ciekawa praca Ci wyszła. A co do dyni, to u mnie jedynie zupa dyniowa. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłaś super strasznyyyyy wpis :).

    Lubię motywy z dyniami ale takimi normalnymi jesiennymi bez oczów itp. ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa prawda taka że dynie mi się już przejadły wszędzie prawie na każdym blogu tylko one. Hellowin też nie obchodzę, ale niech inni się bawią nie przeszkadza mi to Święto, dopóki dzieciaki nie ściągają palca z mojego dzwonka :-) ART żurnal i wpisów do niego nie uskuteczniam , jak widać wszędzie jestem na NIE :-)
    Ale oczywiście trzymam za Ciebie kciuki w wyzwaniu, powodzenia !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewa, dla mnie Twoje projekty są niesamowite i nic tego nie zmieni. Powodzenia w wyzwaniu! Uwielbiam dynie, dla mnie październik kojarzy się właśnie z nimi, kolorowymi liśćmi i ... i Halloweenem (nie jestem za ani przeciw czyli ,,w złotym środku,,). Chyba przestaję powoli tworzyć więc dyń też nie będzie, może za rok .... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu, fantastyczny wpis! podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała praca Ewuniu. Ja nie jestem zwolenniczką hallowen, szczególnie gdy przeradza się w niebezpieczne sytuacje. Mało obecnie tworzę, ale myślę że dynie są świetne do jesiennych prac. Jakiś akcent z dynią można by wkomponować w kartkę urodzinową czy imieninową. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis:) Wszystkie twoje prace mi się podobają nie ważne w jakim temacie ;) U mnie dynie tylko szydełkowe były :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń