grubasek

czwartek, 8 lipca 2021

Notatnik podróżnika

 hejka!

Dziś na świrach moja inspiracja- najprostszy travellers, jaki może być:-D

POnieważ przerzuciliśmy się na fb i instagram, to mogę Wam wrzucić foty tutaj.

Travellers zrobiłam w formie złączonych kółeczkiem tagów- teraz  mam wykrojnik, ale dawniej robiłam taki mini album odręcznie(forma taga naklejona na beermatę i odrysowywana na papierach).

Taki prościutki notatnik może zrobić każdy:-D



Mam nadzieję, że po powrocie z urlopu będzie czym zapełniać strony :-D

Buziaki upalne!

8 komentarzy:

  1. Świetny jest Ewa i to doskonały pomysł na wspomnienia z wakacji
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! Cudowny! Niepowtarzalny!
    Buziaki Hubciu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł! Od dawna mam ochotę na te tagowe wykrojniki. U Ciebie widzę ich częste zastosowanie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj dopiero przyjrzałam się zdjęciu (jak już zaczęłam robić), wzrok skupił się na stemplach a konkretnie kartonikach. Twój ,,prościutki,, notatnik jest cudny. Pomysł przedni - właśnie skorzystałam ale przez moją gapowatość będzie inaczej :D O dużym tagowym wykrojniku pomyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło swietnie. Kolorowo i wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu, taki piękny notatnik pomieści wiele wspaniałych wspomnień i jak miło będzie go potem przeglądać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł:) Się mocno zastanowię nad zgapieniem :)

    OdpowiedzUsuń