grubasek

niedziela, 25 lipca 2021

jestem i spotkanie

 Witajcie! Stęskniłam się za Wami i blogiem. Nadrabiania tyle, że szkoda gadać, a tu rodzinka nie odpuszcza i wczoraj zamiast błogiego odpoczynku działeczka, grill i robota ;-D

Obiecuję, że napiszę nieco o wyjeździe, bo po prostu było wspaniale i może kogoś zainspiruję do odwiedzenia tych stron :-D.

Dziś tylko o spełnionym marzeniu- spotkaniu z Bożką Mam_i_ja.

Nasza znajomość rozpoczęła się od wymianki lata temu i na wymiance się nie skończyła:-D

Dzieli nas ok.700km, więc to spotkanie cały czas się odwlekało. I wreszcie! Moja miejscówka znajdowała się 2 godziny drogi od Kwidzyna! Nie trzeba było Bożki namawiać! Nie dość, że przyjechała, to przytargała jeszcze gigantyczną siatę prezentów w tym moich ukochanych przetworów z Kwidzyna i Grudziądza.

Cudowne kilka godzin spędzone na pogaduchach(przy okazji poznałam przefajną mamę Bożki!)

Kochana Ty moja- za wszystko dziękuję!


Buziam i Was- udanej niedzieli!

PS Kiedy ja to wszystko nadrobię? ;-D

10 komentarzy:

  1. Ewcia kiedyś nadrobisz. Ważne, że urlop udany i akumulatory naładowane. A takie spotkania w realu są świetne!! Zawsze gdzieś jadę sprawdzam w adresowniku czy ktoś nie mieszka w pobliżu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super Ewcia, takie spotkania są me fajne :) Nadrobisz, ja tez od dzisiaj zaczynam nadrabiać po urlopie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Blog jest fajny, ale mieć okazję się spotkać w realu to musi być dopiero przeżycie. Tym bardziej, że znajomość się prowadzi już jakiś czas. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są takie spotkania z bratnimi duszami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że Twój wyjazd się oraz spotkanie się udały. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki mojej działalności blogerskiej poznałam osobę, której prace podziwiam. Okazało się, że mieszka niedaleko. Zakolegowałyśmy w realu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że masz udane wakacje Ewuniu.:) Piękne trio.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne sa takie spotkania!!!! Brawa brawa Dziewczyny :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spotkanie i miejsce znajome bo kilka dni temu byłam w Grudziądzu :-).

    OdpowiedzUsuń