grubasek

wtorek, 20 sierpnia 2019

Nowe Ateciaki i wymianka

Hejka!

Wzięłam ostatnio udział w  wymiance Ateciaków na Świrach rękodzieła. Moją parką została Kamila  a temat to...lato :-D

Zrobiłam 2 ateciaki- specjalnie dla Kamili bebeczki mają niebieskie włosy- do Kamili poszła ta po prawej- ładniejsza ;-D Przy okazji tematyka spasowała do zabawy na fb



Od Kamili dostałam taką przesyłkę




Kto mnie zna, ten wie, że Kamila wstrzeliła się idealnie;-d  ha ha ha
Ja niestety nie zrobiłam zdjęcia mojej, ale jak Kamila pokaże, to wrzucę:-D 
                                moja przesyłka - zdjątko od Kamili


Kamilo, dziękuję raz jeszcze, Ty wiesz ...
Buziam Was serdecznie i dziękuję za słowa wsparcia, pomaga:-D

11 komentarzy:

  1. No tak nowe Tildunie ;-) Piękne są te Twoje Ateciaki, kolorowe, w letnim klimacie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe ateciaki i super przesyłka dotarła do Ciebie Ewuniu.:) Życzę weny twórczej i ślę serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zakochana w tym malutkim dziele sztuki <3 <3 <3 ślicznie dziękuję również za wszystkie przydasie, bo na 200% przydadzą się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygladają Twoje niebieskowłose :) fajna ateciakowa wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tildy :):);) super Wymianka !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne te ateciaki! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń