grubasek

piątek, 16 sierpnia 2019

na Rogaty

Kochani!

Nie ma mnie i nie ma......już wróciłam ze wszystkich planowanych i nieplanowanych wyjazdów, ale czasu nie mogę znaleźć na nic. Wszystko przez mężula :-D

Dziś skleciłam karteczkę na Rogaty TUTAJ  :-D

Mapka wygląda tak



a u mnie tak ;-D







fajna mapka, a ja jakoś nie miałam na nią pomysłu....

Chciałam Wam jeszcze pokazać, jaki cudny prezent rocznicowy dostałam od Ulci:-D


i to nie był koniec prezentów, ale reszty jeszcze nie obcykałam;-D

Buziam Was  i życzę miłego weekendu:-D

10 komentarzy:

  1. Wspaniały haft od Uli :) najlepszości posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo braku pomysłu mapkę zinterpretowałaś świetnie, Ewciu.
    Serce od Uli rewelacyjne.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne tło w karteczce :-) Wszelkiej pomyślności z okazji rocznicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. a mnie się Twoja kartka podoba zwłaszcza te gwiazdka z poroża :) piękna pamiątka od Uli pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne obie prace i Twoja karteczka i Uli serducho, tyle w nim serca :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka, prezent cudowny.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezent od Uli wygląda wspaniale, cudo! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładną kartkę zrobiłaś a hafcik rewelacyjny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń