grubasek

piątek, 28 września 2018

Spuchlinki


Znacie Spuchlinki? To przecudnej urody dziewczynki(alter ego autorki...chyba) rysowane przez Magudę z bloga TUTAJ. Po prostu je uwielbiam, mają w sobie to coś.
Na "fejsie" Magda pokazuje czasem swoje rysuneczki prywatne, które chciałabym dostać w swoje łapki i tak przez przypadek wyszło, że Spuchlinki z kakao nigdy nie robiłam. Wczoraj na szybko powstała prosta zakładka.


Powiem Wam szczerze, że gdybym umiała tak rysować, nie kupowałabym wcale stempli :-D

Zakładkę zgłaszam do Ani TUTAJ


linia: niebieski, warstwy, stempel.:-D

------------------------------

To był baaardzo ciężki tydzień....pokolorowałam jakieś obrazki i mam ochotę coś podziałać:-)

Buziaki piątkowe!

7 komentarzy:

  1. Urocza dziewczynka i cudna zakładka. Dobrych dni Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu! Piękna zakładeczka, Spuchlinka jest Urocza - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalny kolor włosów Spuchlinki ! Jak zawsze cudnie pokolorowana !
    Ja też bardzo lubię Spuchlinki Magudy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. EWuniu cudowna Twoja Spuchlinka , jak zawsze perfekcja w kolorowaniu.
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam spuchlinki, a jeszcze pokolorowane przez Ciebie, to już w ogóle! Tej z kakao chyba nie widziałam wcześniej!

    OdpowiedzUsuń