grubasek

sobota, 15 września 2018

dt propozycja


Myślę, że niektóre z Was są bardzo ciekawe ślubnej karteczki w pudełeczku.

Nie pokazywałam jej, gdyż wykorzystałam digistempelek od Julii Spiri i zrobiłam z niej inspirację do dt WWO

Nowe wyzwanie TUTAJ - zapraszam!


Karteczka miała być z jajem- wykorzystałam to, że pan młody zajmuje się pracami na wysokościach, a jak wyszło? Same zobaczcie...



To było bardzo trudne zadanie, zwłaszcza że nie znałam ani pana, ani panny młodej. Mam ogromną nadzieję, że im się spodobało. A Wam?
Buziaki!

12 komentarzy:

  1. Ewuś myślę, że obdarowani będę zachwyceni tą kartką, bo jest cudna :).

    OdpowiedzUsuń
  2. REWELACJA !!! widzę, ze korony jako środki do kwiatów zposypały się jak z rękawa:) są śliczne, ja je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te korony świetne, jedynie tego typu kwiatuszki nie wszędzie pasują....

      Usuń
  3. Rewelacyjna karta-wow.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu!!!Co za niesamowite kolorowanie!!! Karteczka jest niesamowita:)
    Uwielbiam te pudełeczka , prace z nimi wyglądają naprawdę świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudna karteczka, znakomity komplecik Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu! Prześliczny Komplecik - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze z pomysłem i jak elegancko !!! Slicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja! Bardzo mi się podoba!
    :)

    OdpowiedzUsuń