grubasek

niedziela, 26 sierpnia 2018

muszę pokazać...

prezencik od Dusi, który dostałam za odgadnięcie jej zagadki. Pierwszy raz mi się udało, choć próbowałam baaaardzo często!(doszło do tego, że Dusia za moje starania przysłała mi nagrodę pocieszenia...ha ha ha).

Tym razem w pełni zasłużony



I drugie "muszę pokazać"- wieszaczki od Bożki mam_i_ja. Od czasu do czasu Bożka obdarowuje mnie wieszaczkami( i nie tylko, ale dziś o nich :-)), które ubóstwiam!

W tym roku przyleciał ten z matrioszkami :-D



Dziewuszki kochane- serdecznie dziękuję, bo prezenciki sprawiły mi ogromną radość!

I jeszcze na koniec- krótkie wypociny na stronce Three wishes TUTAJ , zajrzyjcie, jeśli macie ochotę:-D

Buziam deszczowo!

14 komentarzy:

  1. Prezenty cudne , każdy inny i każdy niesamowity :))
    Ten liść cudowny !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenty, liść jest numerem jeden :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wieszaczki. Takie cudeńka do szafy:)
    Liść od Dusi cudny. Chciałam w niego trafić, ale zegar nie przyszedł mi nawet do głowy:P
    Gratuluję Hubciu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty! Bardzo ładnie wkomponowany liść i cudowne wieszaki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prezenty, Ewciu. A "wypociny" chętnie zobaczę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prezenciki otrzymałaś Ewuś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze prezenciki !!! Wieszaki faktycznie genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu! Przecudne prezenty dostałaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewciu, weny to ja raczej od ciebie mogłabym pożyczyć! 😉 A ten listek cudny, Dusia ma złote raczki to tych lapaczy 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne prezenciki.:) Pozdrawiam Ewuniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra te prezenciki, ale wieszaczki wymiatają !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten a'la łapacz - piękny, będzie piękną ozdobą szczególnie na jesień :)
    a wieszaczek od Bożki też mam, w babeczki :) jest cudny!

    OdpowiedzUsuń