grubasek

wtorek, 28 sierpnia 2018

"Dzieciowy" komplecik

Kumpela poprosiła o dzieciową karteczkę dla Hani(ma 2 miesiące:-))

Powstał taki komplecik



To jeden z kilkudziesięciu ukochanych stempelków MO's. Inspiracja od dziewczyn: agi-craft i craftfanki, których kolorowanie nieustająco podziwiam. Nie wiem, co mnie podkusiło, bo wydruk poszedł na papierze do markerów(do komiksów) i markery zachowywały się dziwnie.....

Ja "dzieciową: karteczkę robiłam chyba po raz pierwszy, ale tak mi się podoba, że na pewno jeszcze do takich wrócę:-D

Buziam Was cieplutko!

13 komentarzy:

  1. Ewciu ślicznotka Ci wyszła :) kolorowanie istne cacko :) Brawo TY !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No urodziwy zestaw! Piekna pamiatka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu! Przepiękny Komplecik, Ty też pięknie kolorujesz - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. "Dzieciowa" wyszła wspaniale 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplecik.Uwielbiam sposób w jaki cieniujesz noski :)
    I masz rację papiery do copików są dość dziwne, tusz jak by w nie nie wsiąkał i dziwnie zasycha.

    OdpowiedzUsuń
  6. no cudna, taka słodka idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale urocza jest karteczka. Aż mi się mordka uśmiechnęła do niej ;) Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu, świetna dzieciowa karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna! Uroczy bobasek, pięknie pomalowany!
    :)

    OdpowiedzUsuń