grubasek

czwartek, 19 lipca 2018

Turkus, kwiaty i pisanka:-D

Oj, co ja się namęczyłam!
Zrobiłam SE jajo. Z woskami i maską. Ale...woski na białym gesso...yyyyy....kiepsko :-(
Wczoraj odbyła się wieczorna kosultacja z Ulcią....najprościej to byłoby chyba zrobić nowe jajo, ale postanowiłam wykorzystać to pierwsze. Trudno. Kartka nadźgana jak na odpust, tyle że mało kolorowa.

Zabawa TUTAJ


Karteczka


Wyprodukowałam tez kilka kwiatków z foamiranu- takie prymitywne wersje :-D


i jeden z brokatem


I jeszcze info!

Paczuszki przygotowane- nie jest tego dużo, a i tak 3 dni spędziłam na ziemi katując maszynkę;-D
Dziewuszki z zabawy karteczkowej- dziś sprawdzam adresy do Was- sporo osób dosłało, niektóre mam w zasobach- jeśli ktoś nie dosłał, to szybciutko- w razie czego, będę się z Wami kontaktować:-D
Buziam, znów deszczowo!

PS A może spróbujemy odczarować pogodę, robiąc kartkę ze słoneczkiem?



17 komentarzy:

  1. Jajo jest CUDNE !!! I cała karteczka też !!! Turkusowa kolorystyka z bielą ,której się trzymałaś dała świetny efekt ,nie jest przeładowana a już tym bardziej odpustowa .Jest elegancka i piękna ,ja byłabym zachwycona gdybym taką dostałą :-) Mój adres masz ,to odnośnie tej paczuszki z zawrotu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu, kartka jest wspaniała. Cudne odcienie turkusu i ta kompozycja!
    Kwiatuszki bardzo udane.
    Jestem gotowa zrobić wszystko, żeby odczarować pogodę, nawet zatańczyć w samych kaloszach taniec dzikiego szamana na środku głównej ulicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, w samych kaloszach? :DDD

      Usuń
    2. Małgosia, no....ja bym sobie dołożyła jeszcze strój kąpielowy, choć nawet z kostiumem byłoby to niesamowite wyzwanie:-D

      Usuń
  3. Nadźgana!? :DDD :DDDD :DDD
    Nie widzę tego Hubciu. Śliczna, delikatna i cudowne to jajo!
    P.S. Uwielbiam odpusty i całe kramowe zamieszanie z nimi związane:)
    Biedna maszynka;) ale cieszę się, że ją wymęczyłaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ach no przecudna karteczka, cudne jajo.... no i niczego nie jest tam za dużo, pięknie dopasowałaś delikatne tło i ta kwiatowa kompozycja.... jak dla mnie możesz robić takie kolejne. :) a na przesyłkę od Ciebie już się cieszę ;) ściskam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka, podobają mi się kolorki. W Prudniku na opolszczyźnie tylko jeden dzień padało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka śliczna praca z pisanką :) kwiatuszki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewcia świetna jest ta praca z pisanką - bardzo mi się podoba...
    Ja od soboty jestem nad morzem i padało od wtorku popołudnia i cały wczorajszy dzień...dziś jest już pięknie:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ta pisanka, mam tylko jedno zastrzeżenie, bo tak jakoś wtapia mi się w tło...

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka przecudna, kwiatki też urocze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super karteczka a kwiatki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu! Karteczka jest przepiękna,Pastelowa i taka Delikatna - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  12. Wcale nie uważam by było nadzgane i odpustowe, a wręcz odwrotnie. Dla mnie bomba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeny Ewuniu ta kartka jest odlotowa. Cudowne jest to mediowe jajo i piękne turkusy . Wcale nie jest na niej za dużo, dla mnie jest bombowo!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna karteczka i przecudne kwiatuszki Ewuniu.:) Masz złote ręce i serduszko.:) Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń