grubasek

sobota, 21 lipca 2018

Słońce świeci!


Dziś chyba w całej Polsce nareszcie słonecznie :-D Byłam na działce, niestety obecnie prawie nie mam kwiatków, bo te co mam, przekwitły, ale po ściachaniu trawy jest dość ładnie.
Z pozytywów- zebrałam agrest- słodziuteńki. Ale niestety: brzoskwinie pogniły, zjadłam 3- super w smaku, słodziutkie, szkoda że nie dotrwały. I jeszcze hit- ktoś nam pozrywał wszystkie borówki amerykańskie- wymiotło do cna.....

Kończyłam przed chwilą morską karteczkę, oto ona



Uwielbiam shakery i tak równiótko sklejone, aż z boku ładnie wygląda :-D.

Nie obyło się bez pomyłki- zgadnie ktoś?

Buziaki!

16 komentarzy:

  1. Oj tam pomyłki (ja nie widzę), u Ciebie Ewuniu wszystko cudne.:) Kradzione nie tuczy, ale borówek żal. U mnie w ogródku roślinki zaczynają gnić od nadmiaru deszczu. Pozdrawiam i życzę miłego odpoczynku.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne tuszowanie:) A syrenki prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna morska kartka, Ewciu, Pomyłki żadnej nie widać.
    A słonko i ciepło niech trwa jak najdłużej!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu! Karteczka prześliczna, Szkoda że brzoskwinie pogniły, Że też ludzie łakomią się na cudze, Trudno to zrozumieć - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka u mnie w ogrodzie sporo roślin uschło, kiedy tak długo nie było deszczu. Teraz dopiero powoli wracają do normy. Szkoda twoich borówek, nie rozumiem jak niektórzy mogą częstować się w cudzym ogrodzie. Pozdrawiam cię serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomyłka? To myslę że tło wklejone w środku jest do góry nogami? bo innej to na prawdę nie widze. A karteczka Ewuniu jak zawsze - cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam nic nie widzę poza piękna karteczką.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowności które uwielbiam...błędów nie widze;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka :) pomyłki nie widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super morski klimat , fajna ta kartka

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna! Świetny pomysł z tymi cekinami!! Szkoda, ze akurat padło na borówki :( Moim teściom obskubano tak maliny :(. Ech, na pewne rzeczy nie mamy wpływu. Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudna!!! I dla mnie bez pomyłki :)
    Brzoskwiń szkoda bo w tym roku naprawdę przepyszne były !!!

    OdpowiedzUsuń