grubasek

poniedziałek, 8 maja 2017

jestem do tyłu

Wycieczka udała się- było rewelacyjnie.
Jestem do tyłu ze wszystkim, dzieci z lekcjami, nie wspominam już o karteczkach i Waszych blogach.

Wrzucam kilka fotek, niektóre były na FB




























Co tu dużo pisać, było cudownie! Marzy mi się albumik i na pewno powstanie - taki z tagów:-D

POzdrawiam cieplutko!

PS Marzy mi się coś podziałac, ale to chyba dopiero w weekend :-(
PSII Jestem gruba, ale wybrałam najlepsze zdjęcia...ha ha ha...przytyłam ponad 2 kg:-(



28 komentarzy:

  1. Słońce! Ach jak nam za nim tęskno w Polsce:) super ze wyprawa sie udała, ciesze sie razem z Wami Ewuś!!!! Sciskam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakos nie widać tej grubośći:))), ale wycieczka do pozazdroszczenia co zobaczyłaś to Twoje

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewunia, ważne, że wycieczka się udała i zaczerpnęłaś odrobinę słoneczka, bo u nas widzisz co jest :p szaro, buro i ponuro ;) Buziaki posyłam, a skoro twierdzisz, że jesteś gruba, to podwójnie posyłam... A co mi tam, potrójnie <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobieto kocham cię za Cook'a normalnie uwielbiam go.
    A tam 2kilo- 20 no to tak ale 2 i przezywasz"?? 😁
    Zazdroszczę wyjazdu i cieszę się razem z Tobą 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosko!!!!!!!!!!jak gwiazdeczka;)śliczna a nie gruba!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko spokojnie nadrobisz, a wrażenia z wyjazdu będziesz mieć do końca życia :).

    Super wyglądasz :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej wody zazdroszczę, o słońcu nie wspomnę pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Eeeee noooo Kochana....a słoneczka i ciepełka to nam w torebeczkach przywiozłaś cio?????
    Powiem Ci tak - dla takiego wyjazdu warto być do tyłu ze wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kobieto gdzie Ty jesteś gruba? ja mam swoje kilogramy, a zawsze mówię że niezła ze mnie laska hi hi, człowiek musi się sam dowartościować :)
    powiem Ci Ewuniu, że dla takich widoków warto jest zawalić wszystko. Piękne zdjęcia i piękna Ty na nich :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu! Wspaniały wyjazd, Było co zwiedzać.Zdjęcia pięknePozdrawiam i będzie z nich świetny album - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. gruba?? gdzie ;D
    Ewuś jak możesz wrzucać takie zdjęcia, gdy u nas ciągle zimno, mokro i ponuro:(
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. No i to się nazywa majówka !!!Wyglądasz kwitnąco Ewciu :) A taka "gruba" to niejedna by chciała być :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co tam tyły , zawsze się da nadrobić. ale wycieczka marzenie , należał Ci się wypoczynek .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, to się nazywa majówka! piękne widoki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Torba od Violi tez miała wakacje!;) Gratuluję udanego wyjazdu.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne widoki :) zazdroszczę :*
    A tam 2 kg co to jest?! Ciuchy tyle ważą :P Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne fotki, świetny urlopik :) Przynajmniej wygrzałaś się na zapas i po powrocie przeżyłaś szok termiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gruba? Miałam inne pojęcie o tym słowie:)
    Wspaniałą miałaś majówkę, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ ta Grecja jest słoneczna! I widzę książka poszła w ruch ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewciu, zazdroszczę słońca i ciepełka, mam nadzieję że naładowałaś baterie! :)

    2kg? Co to jest ;) chętnie przejmę!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ świetnie spędziłaś czas. Takie cudowne miejsce! Śliczne zdjęcia, śliczna buzia... co Ty Hubciu mówisz, jaka gruba? Wszystko piękne!!!
    Ślę uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super , ze wycieczka sie udala ☺ czekamy na nadrabianie zaleglosci w rękodziele ☺

    OdpowiedzUsuń
  23. Grecja, słońce, piękne widoki - czegóż chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę:) ciepło, miło, rewelacyjnie:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń