grubasek

sobota, 4 lutego 2017

kartka -pop na urodziny

Obiecałam Kgosi karteczkę. W zeszłym roku. Na jesieni? Bo spodobały jej się te składaczki pop. Szczerze mówiąc, wcale się nie dziwię! Ja je uwielbiam!!!

Ponieważ stempelki wróżkowe Mo's czekały długo i aż się żaliły, że ich nie tykam, postanowiłam wykorzystać je do urodzinowej pracy.

Cudowanie trwało 3 dni. To nie jest normalne ;-D

Oczywiście, ciut przedobrzone, ale......chciałam stworzyć magiczną krainę, taką z klimatem czarów, latania, błysków skrzydełek itp., itd.

Jako że podnieciłam się swoją pracą (sic!), zdjęć będzie duuuuużoooooo













A teraz to, co kocham w tych kartkach najbardziej- składają się na płasko!!!!!!!!!!!!!!!



Niestety bazę miałam już gotową- biało-kremową i musiałam tuszować, kombinować, żeby nie było za biało. (nota bene mąż chciał tę bazę wyrzucić, bo stwierdził, że nie jest taka, jaka powinna. A jaka powinna? )


Karteczkę wreszcie zgłoszę na wyzwanie, bo mam czas;-D

Najpierw TUTAJ - czym wyróżnia się mój styl? W większości prac kartkowych używam pokolorowanych stempli, bo to jest to, co tygryski lubia najbardziej. Uwielbiam warstwy i od niedawna...błyskotki: embossing, broka, tusz. O własnie- kocham tusze distressy- i tu też się pojawiły jako tło.




A także do Zielonych "kotków" TUTAJ - kolory są wszystkie, choć dodatkowo pojawiają się też inne odcienie:-)



Buziaki!

PS Coście się tak rozzajączkowały dzisiaj????;-D Wyzwanie dopiero od jutra!!! Chyba postaram się dziś wieczorem wrzucić zajawkę kolejnego etapu, chcecie?


20 komentarzy:

  1. O matko jak cudnie;) ..cudo jakich mało ....wierzę masę masę masę pracy!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czysta magia, bajka i poezja. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu, cudności, po prostu cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite !!! po prostu dech zapiera:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie cacko, że hej!!! Super to wykombinowałaś. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastico!!!:) podziwiam ze potrafisz tak długo siedzieć nad kartka... Ale efekt Ewuś WOW!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka jest cudna! Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowita !!! Rewelacyjna :)
    A Gosia z pewnością zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pani Ewo - ale cudną kartkę Pani zrobiła....jak to Pani zrobiła??
    Jest prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka taka, że szczęka opada. Elfiki są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  11. EWciu kartka jest genialna , musiał Cie kosztować wiele godzin pracy, ale było warto bo wyszła cudnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna kartka! Dopracowana w każdym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
  13. istne cudeńko! Jestem po wrażeniem!
    Pozdrawiam,
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna i bardzo bogata; z gatunku takich co to można długo oglądać i ciągle odkrywać coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka radosna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń