grubasek

piątek, 10 lipca 2015

Na szybko

Bransoletki z candy doszły- Małgosi się podobają, więc i ja się cieszę. Kot w wroku pewnie też, ale brak potwierdzenia, więc pokażę kiedy indziej.

Mam kilka karteczek z zabawy z cytatem- dosyłajcie pomału:-)

Kończę już zamówienia i biorę się od poniedziałku(a może nawet od niedzieli?) za karteczki imieninowe i paczuchę dla Agi:-) Agnieszka w Polsce jeszcze 2 tyg., więc muszę się sprężyć.

Nie wiem jak u Was, ale u mnie dziś chłodno. Zimny, przejmujący wiatr, którego nie lubię.

Oczywiście musi być wątek Majalenowy. Powiem wam szczerze, że normalnie to bym założyła wkrętki i laziła w nich miesiąc, dwa. A tak, jak mam wyjść, to myślę, jakie "kulczyki" założyć. I dziś np. przy porannej kawce zobaczyłam wpis autorki zabawy i jej dziergane kolczyki. I przypomniałam sobie o swoich. Powstały one na zamówienie u...mojej ucznnicy. Pokazałam jej mój ulubiony szal i poprosiłam o zrobienie takich, żeby pasowały.



Jadę jutro po dzieciarnię, więc, jeśli przyślecie metryczkę, musicie chwilkę poczekać.

Buziam Was wieczornie- pa pa!



17 komentarzy:

  1. WOW!! Wspaniałe! Idealnie dopasowane do tego szala. Naprawde cudne są! A jakie śliczne zdjęcia zrobiłaś. Jestem pod wrażeniem. Bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!Nie tylko z apaszką pięknie się komponują ,ale i twarzowe :D :D Potwierdzam,kotek w worku u mnie i nie oddam :p :D :D Dziękuję Kochana za wspaniałą zabawę,za to,że kot mnie tutaj przyprowadził ... ;)
    Jutro będę sie chwalić na blogu,bo dziś... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ta akcja- taka mobilizująca. Nie wzięłam w niej udziału z powodu totalnego braku czasu, ale koczyki zakładam codziennie inne:-) Twoje są świetne! Zdolna Uczennica!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne. Też takie bym chciała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe kolczyki, jakie eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kolczyki :) Zdolna uczennica :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. no i bardzo fajnie pasują do tego szala :) ale najbardziej mi się podoba Twoje śliczne uśmiechnięte zdjęcie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zdjęcia:) Kolczyki super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze te kolczyki i faktycznie idealnie się komponują z szalem ;)

    OdpowiedzUsuń