grubasek

niedziela, 2 września 2018

Opóźnienie Ewinkowe


Ewinkowe cięcie gięcie dało mi popalić. Niestety, nie obyło się bez pomocy mężula. Ta forma absolutnie mnie zachwyciła, ale....ogrom włożonej pracy w tą karteczkę jest niewspółmierny do efektu. Chciałabym powtórzyć ją jeszcze kiedyś, ale wiem, że naprawdę muszę być wolna i swobodna ;-D






Stempelki do "gourjusski" albo jak ja je nazywam "santorki" ;-D
Gourjuska to moja wygrana w wyzwaniu scrapkowa- jeszcze raz dziękuję:-D

Buziaki, spadam sprzątać bo "nerwa mam" ;-D

PS Ewinko, dzięki za przyjęcie po czasie!




19 komentarzy:

  1. Ewuś, śliczna ta Twoja składaczkowa karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna taka dziewczęca pocieszajka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuuper i jeszcze bardziej!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stempelki , fajnie ją odwróciłaś! Tak jeszcze nie robiłam .
    Ta forma nie jest trudna , w dodatku łatwo bazę wykleić kwadratami lub prostokątami .Ciekawe co powiesz o #7 ? Ta daje popalić przy wyklejaniu bazy ;-)
    Wielkie podziękowania dla Twojego męża !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ślicznie wyszła ci ta karteczka, nie ma się do czego przyczepić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewcia cudo, po prostu cudo.
    Kartka robi wrażenie wow.
    Pozdrawiam serdecznie buźka

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna kartka, jak dla mnie idealna :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu! Bardzo Piękna jest ta karteczka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest cudnie i energetycznie , stempelki pokolorowane po mistrzowsku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka śliczna, Ewuniu jeżeli chodzi o stempelki i ich kolorowanie to nie ma Tobie równych, a najbardziej podoba mi się kolorowanie copikami (czy jak to się tam pisze) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja...a kolorowanko pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna kartka, efekt wprost zachwycający.

    OdpowiedzUsuń
  13. Takiej kartki jeszcze nie robiłam ,prześliczna.

    OdpowiedzUsuń