grubasek

poniedziałek, 9 lipca 2018

13 w komplecie czyli nowe wyzwania :-D

Nasze prace - wyzwanie #7

   Tygrysia Myszka (Monika)



   Marzenka




    Tina J.




   Ewinka






   Raeszka



  Małgosia Z.




    Ula K.



    Ania Iwańska




 Zacisze Lenki




   Basia Pawlak




kicikicitata





  hubka38




 Ella



 Agatka Baran





  Małgosia X




Witajcie kochane!

Dziękuję za udział w tym zadaniu. Jak się okazało, dla niektórych bezproblemowe, dla innych baaardzo trudne.

A oto wyzwanie 7



Oczywiście, można wykorzystać tylko jeden wyznacznik np. kolor turkusowy i jego odcienie, ale loża Vipowska czeka ;-D

Ponieważ okres wakacyjny jest specyficzny, podam też 
wyzwanie #8



I już wyjaśniam:-D Oprócz mnie w ostatnim wyzwaniu wzięło udział 12 osób, więc.....postanowiłam do każdej z Was wysłać małego kit-a. Co to znaczy? Otrzymacie kilka rzeczy typu scrapki, perełki itp. i stworzycie z wykorzystaniem choć jednego elementu kartkę wielkanocną(nie zapominając o kolorowaniu :-)) W związku z tym bardzo proszę o dosłanie mi na maila: zwolkowa@poczta.onet.pl Waszych danych i adresu do wysyłki. List przyjdzie do Was do końca lipca:-)

I co? Fajny pomysł?

Przesyłam wakacyjne buziaki!

PS Jeśli ktoś chciałby się przyłączyć, a nie brał udziału w ostatnim wyzwaniu, niech zrobi dowolnąkarteczkę wielkanocą z kolorowaniem :-D

12 komentarzy:

  1. Pomysł rewelacyjny! Niesamowita jesteś Hubciu!
    Ale fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę dostaniemy coś? Ja ci podam adres w Polsce, będę tam na początku sierpnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna niespodzianka. A ja już w niedzielę wyruszam na wakacje i podam ci adres do mamy😀

    OdpowiedzUsuń
  4. ALe fajna niespodzianka , jak ja lubie dostawać przydaśki.
    Turkusy tez mi sie podobają :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewcia jesteś niesamowita!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu zupełnie mnie zaskoczyłaś zarówno turkusem w lipcu,ale jeszcze bardziej niespodzianką sierpniową. Bardzo,bardzo dziękuję 😊. Oczywiście prześlę adres i pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł, Ewciu. Mój adres chyba masz:)
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale swietny Ewcia pomysł z ta niespodzianka, juz nie moge sie doczekac co nam wyślesz :) a turkusy tez sliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyzwania :).

    Muszę popatrzeć czy mam coś turkusowego :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że ja nie umiem takich pięknych kartek robić :-)

    OdpowiedzUsuń