grubasek

piątek, 20 października 2017

Z potrzeby...

Ten tydzień bardzo intensywny, prawie nie zauważyłam, jak mija....
Trochę przeziębiona nie mam sił na pracki rękodzielnicze, choć pomału coś powstaje.

=> wymianka parakulinarna prawie gotowa:-)
=>wymianka półparakulinarna* prawie gotowa(kiedyś pokażę:-))
=>2 x imieninki- w trakcie
=>obiecanka w trakcie


Wczoraj po prostu MUSIAŁAM coś zrobić- padło na malutki stempelek i kilka ozdóbek.
Nie jest to nic nadzwyczajnego, ale dało trochę radości.










Chciałam Wam pokazać jeszcze kawałek jesiennego ogródka(nawet kot się załapał!), który cieszy moje oko, choć swą urodę zawdzięcza rodzince męża :-)

karteczkę zgłaszam TUTAJ



Miłego dnia, kochani!

PS POjawiły się pierwsze prace w potwornym wyzwaniu:-)(aż mi żal doopcię ściska, że nie mogę wziąć udziału....hahahhahA)

25 komentarzy:

  1. Fajna jesienna karteczka.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. na jak musiałaś to nie było wyjścia. Fajna ta kartka z tego "musienia" wyszła
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna taka jesienna karteczka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. już był w orgódku?
    juz witał się z gąską?
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny Lisek.Czasami tak jest,że już I teraz :D Buziaki z nowego miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, jesienny lisek:) Małe cudo!
    Wynajmujesz Hubciu rodzinkę męża? (bo mój ogródek nie bardzo)
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie:-) Mieszkamy w jednym domu i oni zajęli się ogrodem- jest malutki, ale cudny!

      Usuń
  7. Piękna, jesienna karteczka. Lubię liski:)
    Buziaczki i nie daj się przeziębieniu, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu! Zdrówka Ci Życzę, Karteczka śliczna , A lisek jaki słodki - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ,jesienna tematyka :-D Pędzę zobaczyć potworkowe prace na wyzwanie 2 :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna... zapomniałam o potwornym wyzwaniu... kurcze!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza karteczka Ewuniu, lubię te Twoje "malowanki" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna jesienna karteczka!!! Żebym ja takie umiała robic, hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kartka, a lisek słodki :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny lisek:) A kartka wspaniała:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne jesienne kolory, lisek bardzo fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, pozwolę się nie zgodzić - kartka jest nadzwyczajnie miła dla oka :) Kilka jesiennych dodatków, główny bohater - jet moc! Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu. Magda - DT GOscrap.

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodka praca, piękny lisek. Dziękuję za udział w wyzwaniu GOscrap - Dorota.

    OdpowiedzUsuń