grubasek

sobota, 28 października 2017

Taka wymianka

Po ogłoszeniu wymianki parakulinarnej, napisała do mnie Mirka -Akrimeks z pytaniem o wymiankę prywatną. Wypatrzyła sobie kilka biżutów a w zamian zaproponowała własne przetwory. Ja niestety nie robię takich smakołyków, bo jakoś mi to nie wychodzi(choć pałam chęcią rozwinięcia takich umiejętności), więc z chęcią się zgodziłam. Mirka zapytała też, czy nie ozdobiłabym jej planera- zrobiła go sama, w zeszycie a ja miałam postemplować miesiące , dni i inne info. Niestety, nie posiadałam takich stempelków(tylko angielskie i b. malutkie) a że od dawna chciałam sobie zrobic planer(choć w wersji A4), to wymęczyłam kogo się dało i powstał taki gotowiec. Zostało tylko ozdobienie okładki :-). Aaaaa....przemyciłam też w środku kilka stempelków.

Moja "wymianka" wygladała tak


a do mnie przyleciały takie smakowitości


Nie wiem, jak ja to będę jeść, bo tak mnie to wizualnie zachwyca, że najchętniej zostawiłabym nietknięte. Obrazeczki (moje ukochane xxx) pokazują dokładnie, co w słoiczkach się znajduje.


Do tych smakowitości dołączyły kolejne od Eluni, więc na zimę mam kilka smaków letnio-jesiennych zamkniętych w słoiczkach:-)

Dziękuję za super wymiankę!!!

Buziam sobotnio!

13 komentarzy:

  1. Super wymianka, ja z Mirka sie wymienialam urodzinowo i przesyłke od niej powinnam dostac w tym tygodniu☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetna wymianka. Tych słoiczków naprawdę żal otwierać.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna wymianka i jaka smakowita :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super Wymianka Dziewczyny!!! Te szmatki na pokrywkach z haftami faktycznie cieszą oko wiec nie dziwie sie Ewuś ze żal bedzie je otwierać, zapewne bedzie smacznie:) sciskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super taka wymianka, bardzo smakowita :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. no no ...ale zapasy,udana wymianka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu! Wymianka Wspaniała i jeszcze jaka Apetyczna, Słoiczki pięknie ozdobione, Szkoda otwierać, Ale też szkoda żeby takie smakowitości się popsuły :-) - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozazdrościć takiej wymianki!!!!!!!!!!!!!!!!!!och ach och ach....chyba się zgłoszę do Mirki ....ha ha :) jakiś przepisnik czy cuś ha ha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wymianka faktycznie cudowna. Słoiczki pięknie ozdobione jak na prezenciki przystało. Twoje biżutki zachwycają, a planer....BAJKA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności..super wymianka..:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wymianka! Jakie śliczne te słoiczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też by mi szkoda było ruszać tak pięknie zapakowane smakołyki :-)

    OdpowiedzUsuń