grubasek

wtorek, 28 lutego 2017

Nie mam prac, ale mam pomysła ;-D

Niektóre z was zapewne pamiętają nasze zabawy w robienie karteczek z cytatem i wysyłanie do wymiankowej pary. Do dziś wszystkie prace i prezenciki cieszą moje oczy. I....trochę tego brak.
Niestety, ceny przesyłek powalają, więc boję się, że z cyklicznością zabawy byłby problem, dlatego chciałam zaproponować jednorazową zabawę karteczkową.

Zabawa polega na:
przesłaniu do pary wymiankowej następujących elementów obowiązkowych:

- element wielkanocny: scrapki, wydruk grafiki, element filcowy, tekturka itp.(od jednej do kilku sztuk), odbitka wielkanocnego stempla
- kwiaty: scrapki, elementy z dziurkaczy, stemple kwiatów, z foamiranu, papierowe ręcznie zrobione, kupne gotowce znane wszystkim
- liście/trawka- jak wyżej, ale może być też cos takiego jak mój ukochany chrobotek, sztuczne gałązki itp.
- elementy ozdobne: wstążeczka, koronka, cekiny, perełki, cyrkonie itp.
- papiery/bazy(moga być kawałki papierów, ale dosyć duże, żeby dało się wykorzystac na kartkę)
- 1 element- zagadka- na pozór nie pasujący do kartki wielkanocnej a związany z szeroko pojętym scrapbookingiem, takie "na jaja"
- mała karteczka lub tag z pozdrowieniami i tyle :-)


cel: tworzymy z przysłanych elementów kartkę(lub pracę) wielkanocną. 
Można zrobić jedną pracę i pokusić się o dodanie jak największej liczby przysłanych elementów i ewentualnie elementu zagadki ;-D
Można wykorzystać wszystkie przysłane elementy w kilku pracach, przy czym co najmniej jedna musi być wielkanocna.
Można zrobić jedną pracę wielkanocną wykorzystując minimum 3 przysłane elementy a resztę sobie zachować do innch , przyszłych prac :-)

zasady:
- zapisujemy się do zabawy w komentarzu
- zapisy trwają do soboty.
- w niedzielę wieczór postaram się polosować pary, ewentualnie w inny sposób was podzielić.
- w poniedziałek dostaniecie info do kogo wysyłacie elementy, powymieniacie się adresami między sobą, czas wysyłki elementów do 12.03, tak żeby najpóźniej poniedziałek, wtorek elementy u was były. Im szybciej wyślecie, tym lepiej. Myślę, że kto się zapisze, niech juz szykuje swój zestaw- jak tylko się dowie do kogo, to wyśle.Czas na stworzenie pracy miałybyście do 25 marca.
- publikujemy pracę: 1 zdjęcie, co dostałyście, 2-gie zdjęcie, co stworzyłyście i przysyłacie mi na maila  link z opublikowanego posta.(zwolkowa@poczta.onet.pl)


Mam nadzieję, że zabawa będzie fajna, jeśli ktoś nie jest pewny, czy zdąży, choć czasu trochę jest, proszę się nie zapisywać.
Jeśli tylko 1 osoba się zapisze, to bawi się ze mną- wiecie, że u mnie bez spiny ;-D
Z obawy przed niską frekwencją wyjątkowo zabawa na terenie Polski, chyba, że znajdą się pary chętnych z zagranicy lub też ktoś mógłby wysłać za granicę(ewentualne info w komentarzu- jeśli tak)

Banerek



WIECIEKTO- liczę na Was ;-D

Buziam!

41 komentarzy:

  1. Ja to wiesz, że kocham Twoje zabawy, nie doczytałam do końca wytycznych ale w ciemno Ewcia z Tobą zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i właśnie dlatego po cichu liczyłam 😁😁😁😁😁

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. i o to chodzi! Jakby co to zrobimy łańcuszek wzajemnej adoracji...hahahahah

      Usuń
    2. Też nie jest to zły pomysł ;)

      Usuń
  3. Pomysł super !!! Przyznam,że w zeszłym roku chodził mi podobny po głowie.Fajna sprawa,by wykazać się kreatywnością wykorzystując narzucone przez inną osobę elementy,inne niż własne :) Z miłą chęcią zapisałabym się,gdyby to był inny termin :( Niestety fizycznie nie podołam...brak czasu i urlop mojej drugiej połowy mnie ogranicza w tym wyzwaniu :( Wielka szkoda,ubolewam strasznie :( Ale będę podziwiać Wasze prace :) Buziaczki :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się dołączam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem do końca o co chodzi z tym elementem z zagadką ale się piszę na zabawę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja lubię Twoje zabawy :) Jestem chętna może znajdzie się ktoś skłonny na zagraniczną wymiankę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby co to ja tez zagraniczna, więc można nas połączyć.

      Usuń
  7. Tak dawno , nie brałam udziału , w zdnej zabawie, może podołam i prosze mnie zapisać

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się, fajna zabawa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu - to ja też:) A co:)
    Jeszcze trochę i zginę w zabawach w których biorę udział, ale co tam...przynajmniej jest wesoło i nie ma czasu na nudę i rozmyślanie o głupotach:)
    Jak co to ja mogę wysłać poza teren Polski:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewa mnie też dopisz:) jutro a właściwie dzisiaj zabieram się za przygotowanie paczuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. no masz babo placek... Ty to zawsze coś wymyślisz , no kurna czasu nie mam ale co tam raz kozie śmierć. porywam szalony banerek i się zapisuję. Mogą być niezłe jaja z tej zabawy :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. No to ja też jestem chętna. Przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem czy zaliczam się do "wieciektosiów" ale z miłą chęcią zapisuję się do zabawy! :-) Fajny pomysł, a ja od jakiegoś już czasu mam ochotę na jakąś wymiankę przydasiową, więc składa się idealnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuńcia, z miłą chęcią zapisałabym się na tą zabawę, ale póki co, to ja na razie ledwo żyję. Jak do soboty wydobrzeję i stwierdzę że ze wszystkim się wyrobię w czasie (bo teraz mam ze wszystkim tydzień obsuwy) to też do Was dołączę.
    Ceny przesyłek rzeczywiście są teraz powalające, ale zwykły list to tylko 2,60zł więc nie tak drastycznie, więc może wymyślisz jakąś fajną zabawę gdzie zamiast prezentów byśmy tylko karteczki sobie wysyłały. Fajne były te z cytatami... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, może te przydaśki nie stworzą mega wysyłki, w końcu to tylko jakiś kawałek papieru, kilka obrazków, jakaś tekturka, kwiatki, listki i np. Mały tag z pozdrowieniami.nie ma żadnych słodyczy ani prezentów😁z czasem to ja rozumiem! Jak nie dasz rady, to może kiedyidziej, spokojnie....buziaki

      Usuń
    2. A co tam zapisuję się! Myślę że dam radę,a choróbsko niech sobie w końcu idzie gdzie indziej :)
      Ewunia o tą przesyłkę mi nie chodziło, tylko na przyszłość że mogłabyś znów zrobić jakąś super zabawę :)

      Usuń
  15. I kolejna chętna osóbka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej, ale żeś wymyśliła. No fajna ta zabawa, tylko ja ostatnio czasowa nie jestem. Nawet są chętne za granicę słać 😃 Muszę sobie odpuścić tym razem. Niech to moje "maleństwo" bedzie trochę bardziej samowystarczalne. Będę wam kibicować i podziwiać wasze prace 😃

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewciu! Wypisałam się z Twojej "dwunastki", bo gonię czas, ale na jedynkę mam wielką ochotę. Dlatego zapisz mnie proszę:) Tylko wyjaśnij, co to ta zagadka! Czy to jakiś przydaś niezwiązany "wyglądowo" z Wielkanocą?
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, jaka szkoda:-( \co do "zagadki" to włąśniejakiś element związany ze scrapbookingiem, ale na pozór nie związany z wielkanocą. Konia z rzędem temu, kto go doda do wielkanocnej kartki...hahahahha....np. ozdoba z filcu- motor, now iem, coś "od czapy"i na żarty

      Usuń
    2. Super - wszystko jasne! Zbieram przydasie, by szybko wysłać do KOGOŚTAM:)))
      hmmm... "od czapy" mówisz...

      Usuń
  18. Ewa, ale Ty kusisz! Ja ostatnio w wielkim niedoczasie, a będę w jeszcze większym, więc póki co zapisz mnie też!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. super pomysł :) szkoda, że ostatnio na wszystko się spóźniam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez sie spoznilam, jeszcze bedzie jeszcze miejsce prosze mnie dopisac 😍

      Usuń
  20. Och, Ewuniu, Ty masz naprawdę niesamowite pomysły! Trzymam kciuki za Was, bo jestem bardzo ciekawa, co uda się Wam stworzyć!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też pisze się na wymianę i kartki świąteczne z zającem :)))
    Będzie to moja pierwsza tego typu zabawa , proponuje spóźnialskich też przygarnąć do serca:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu zapisy były do soboty, jeśli jeszcze pojawi się ktoś chętny, do jutra, to was dopiszę...

      Usuń
  22. Bardzo fajny pomysł, jestem ciekawa, co dziewczyny powymyślają.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jutro wysle Ale do wtorku raczej nie dojdzie bo obie z Gosia jestesmy zagraniczne jakby Co prosze nam wydluzyc czas :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. może być dzień czy dwa wczesniej, ale najlepiej 25 i wtedy przysłac link

      Usuń