grubasek

sobota, 25 lipca 2015

Nowy motyw i zapisy

Dziewuszki!

Ogłaszam uroczyście, że po raz drugi wygrała CreaDiva!!!

Oto jest zwycięska karteczka i uroczy gadżet


A oto wytyczne od Krysi: "Jeśli chodzi o następny motyw, to może....PODRÓŻ? Lato, wakacje, wyjazdy, podróże małe i duże, tak mi się skojarzyło."

Co Wy na to? Bo ja na to jak na lato!:-D

Przypominam zasady


kto chętny:

1)zgłasza swój udział w komentarzu(tylko osoby prowadzące

 aktywnie bloga bądź działające na fb)

2) umieszcza banerek na blogu




3)zapisuje się  do 1.08.2015 r.

4) 2.08.2015 r. sprawdza, kogo los mu zesłał ;-)

5) kontaktuje się ze swoją parką i wymienia adresami

6) wykonuje własnoręcznie karteczkę,ale bazą może być 

gotowa kartka!

(wystarczy dokleić cytat i np. pięknie go samemu wypisać) 

koniecznie z cytatem,

 który może być na głównej stronie karteczki, ale może być 

też w środku, kolorystyka, wygląd związany z motywem!

Dołącza jakiś drobiazg związany z motywem przewodnim


7)karteczka ma dojść do 26 sierpnia(mamy ponad 3 tyg., ale 

można wysłać wcześniej!)

8)przysyła mi zdjęcie karteczki/paczuszki do 22.08!!!

9)karteczką może się chwalić, kiedy jego paczuszka dojdzie 

do adresata i sam też otrzyma swoją.

10)zagląda na podsumowanie(jak tylko dotrą wszystkie 

zdjęcia) i bierze wraz ze swoją karteczką udział w konkursie 

na najoryginalniejszą/najciekawszą karteczkę wymianki

11) głosuje, nie biorąc pod uwagę siebie ;-)

12)zwycięzca wyznacza motyw na następny miesiąc :-) 

13) Do zabawy można przystąpić w dowolnym 

momencie-miesiącu, bo różnie z  czasem bywa.

14) Proszę o zapisy osoby, które na pewno wyślą karteczkę,

 zastrzegam sobie prawo do nieprzyjęcia osoby, która już

wcześniej nie wywiązywała się z wymianek.

15) Karteczkę możecie zgłaszać, ile razy chcecie i gdzie 

chcecie- będę dumna, jeśli dostanie wyróżnienie:-D


===========================

Majalenowo - dziś odnalazłam kolczyki, własnoręcznie 

zrobione, podobne do tych Majalenki- trochę tam ciekawych

 kamieni napchałam:-)


Buziam Was...burzowo!






22 komentarze:

  1. Świetne!!! Bardzo ładne kolczyki, takie optymistyczne. A wiesz że mam ochote też pobawić się z Wami w te karteczkowe podróże. Choć nie mam jeszcze pomysły to mam nadzieję że uda mi się coś zrobić. Zapisuje się. Mogę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, Mam nadzieję że wysyłka za grancię (do mnie do Irlandii) Was nie zrazi. Jeśli ktoś miałby jakieś ale, to napiszcie do Ewci żeby potem nie było zgrzytów. Dziek.

      Usuń
  2. No ja oczywiście też się zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację dla zwyciężczyni :)
    Oczywiście zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się zapisuję banerek dodany:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Oto jestem, bo podróżować lubię, banerek zaraz bedzie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Standardowo i ja :).

    Fajne kolczyki idealnie letnie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyni:) Ja z zapisywaniem niestety muszę przemyśleć sprawę, bo nie wiem jeszcze czy podołam, ale bardzo bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krysi gratuluje cudowne karteczki tworzy a ośmiorniczka cudna i słodka.Co tu począć, uzależniłam się od tych karteczek wzór wydrukowany igła gotowa, oczywiście zapisuje się Ewka, banerek wieczorkiem wrzucę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tradycyjnie już, zapisuję się i ja. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Opuściłam ostatnie wyzwanie, ale tym razem jestem gotowa. (Jeśli internet mi nie ucieknie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. i ja też się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę i mnie dopisać do listy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna zabawa - chętnie się zapiszę - Gosikowy Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  14. na ostatnią chwilę, ale ja też się zapisuję :) dobrze że dzisiaj w poście przypomniałaś, bo bym przegapiła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem w sierpniu mocno ograniczona czasowo, ale nie odpuszczę i dam radę i zapisuję się! :-) Poza tym dziękuję za wyróżnienie mojej pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie brałam udziału w wymiankach z cytatem w tle jeszcze ani razu wiec jeśli jeszcze można to chętnie spróbuje swoich sił:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście też zapisuję się na sierpniową wymiankę:)

    OdpowiedzUsuń