grubasek

środa, 13 marca 2024

Wyzwanko- wiadomo

 Witajcie!

Tytuł posta mówi sam za siebie:-(, zamieszkałam na fejsie i instagramie...niestety...

Najgorsze jest to, że nie wszyscy tam jesteście, choć sporo osób udało mi się odnaleźć:-D

Dziś wpadam z karteczkami wielkanocnymi jako fan Agaterii i ....Art-piaskownicy, która znowu ożyła:-D

Zabawa TUTAJ


Skorzystałam z większej ilości propozycji kontrastów, jakie pojawiły się na stronce FB, żeby móc zrobić 3 kurczaki:-D






A może ktoś jeszcze dołączy!
Buziorki!


15 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki Ewuniu, mnie najbardziej urzekł kurczaczek na niebieskim tle. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne karteczki grafika tych kurczaków rewelacyjna !! Na fejsie jestem ale na Instagram praktycznie nie zaglądam choć profil tam mam założony.
    Powodzenia w zabawie.
    Pozdrawiam Ewo

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne! I jakie pięknie energetyczne! ♥️😍😘

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne kurczaki i bardzo ciekawie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne I radosne karteczki 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. he he buzia się sama do nich śmieje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te kartki. Uwielbiam Twój styl :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne kurczaczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne!!! Super, że bawisz się z nami😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne te Twoje kontrastowe kartki <3 Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT Art Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne te Twoje kontrastowe kartki <3 Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT Art Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń