grubasek

piątek, 1 października 2021

Hoplandia

 Witajcie!

Chyba mnie na blogu nie ma....nie zaglądam do Was, bo nie wyrabiam w czasie. Najczęściej wieczorem wrzucę coś na insta. I oczywiście jestem na Świrach- to jedyna grupa, w której nie zawodzę ze względu na dt.

Nie wiem, czy kojarzycie, ale pewnie nieraz pisałam, że uwielbiam hoplandię. mega pomysły, wspaniałe tutki. Udało mi się zrobić(po nocach) 2 proste projekty, które chcę Wam dziś pokazać.

Pierwsze to pudełeczko




Zdradzę, że zaczęłam jeszcze jeden hoplandiowy projekt, ale nie wiem, czy zdążę:-(. Zwłaszcza, że wyjeżdżam jutro na weekend.

Na pożegnanie "projekt" na wesoło na wyzwanie: liść i łyżeczka


"Chciałem zostać SE kucharzem,

Lecz martwiła mnie fujarka!

Przecież se go nie oparzę,

liściem skryję! Gorzej jajka...:-("


I tym liryczno-poetyckim akcentem kończę, przesyłając buziaki!


6 komentarzy:

  1. Super Hubciu:-) bardzooo pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmieszny ten Twój akcent liryczny, zresztą jak i sam kucharz. No cóż Ewcia czas nie jest niestety z gumy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prace! Udanego wyjazdowego weekendu 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Stworek z liściem na... - padłam:)))
    Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja:):):)
    Jajka mogą być na twardo,
    a najlepsze są z musztardą:)

    OdpowiedzUsuń