grubasek

poniedziałek, 14 maja 2018

U mnie tez odskocznia!

Śmiać mi się chce, bo zobaczyłam u Ani Sosnowego Gaika post na fb, że robi odskocznię od karteczek i wrzuca bransoletkę!

U mnie tak samo!

Obiecałam kumpelom, że porobię wreszcie trochę biżutów i przyniosę do pracy, więc pod te prośby działam ;-D

Dziś komplet- hematyt tęczowy i swarovski. Taki bym włożyła :-D



szczerze mówiąc na żywo piękniejszy....

Mam trochę biżutów, więc co się nie sprzeda, wrzucę w wakacje do "wietrzenia magazynu" :-D

Buziam!

11 komentarzy:

  1. wrzuć! ja mam, że się w szufladzie nie mieszczę, ale jak coś w oko wpadnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet - wprawdzie niebieski to nie mój kolor, ale bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny!
    Kolczyki jak żuczki wyglądają .

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczny;) Mnie już ciągnie do koralików i czasem po prostu trzeba zrobić coś innego niż karteczki. Kolczyki świetne, przypominają mi żuki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu, świetna biżuteria!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu! Prześliczny komplecik - Pozdrawiam Serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  7. Kojarzy mi się z chrabąszczami. Piękny :-)

    OdpowiedzUsuń