grubasek

piątek, 5 stycznia 2018

Staram się nie rezygnować

z zachęcania Was do kolorowania. Czasami piszecie, że próbujecie dalej :-) . I to mnie baaardzo cieszy, bo scrapujących dziewczyn   jest naprawdę sporo, za to kolorujących jak na lekarstwo.

W tym roku zamiast "Hardcorowego zawrotu głowy" chciałabym zaproponować zabawę "Kolorowy zawrót głowy"



Zasady

- głównym celem tej zabawy jest zaprezentowanie raz  w miesiącu pracy scrapowej z pokolorowanym elementem(pokolorowane mogą być tylko małe elementy np. same listki, kwiaty lub większe części jak obrazek, stempelek a nawet cała praca :-))

- dodatkowo  pojawi się element obowiązkowy: kolor, wzór, kształt itp.

- praca może uczestniczyć w dowolnej ilości innych wyzwań, możecie łączyć z zabawami Ani czy Uli

- kolorować można WSZYSTKIM: kredkami, pastelami, farbami, tuszami, markerami i czym chcecie

- ja będę się starać robić kartki wielkanocne, ale Wam pozostawiam wolną rękę- każda okazja jest dobra

- oczywiście nie robię żabek, ale lubię mieć karteczki do oglądania w jednym poście, więc tradycyjnie po opublikowaniu przez Was postu z pracą, wysyłałybyście mi link do posta na mail: zwolkowa@poczta.onet.pl

- czas do 7 dnia każdego miesiąca, bo 8 już nowe wyzwanie.

- nie ma zapisów, przystąpić do zabawy można w każdym momencie :-)

- ważne, by się dobrze bawić i....KOLOROWAĆ!

===========================================

Wiem, że zabaw jest milion, widziałam u Lidzi ;-D, ale mam nadzieję, że choć kilka osób chętnych się znajdzie.
Buziam
E.

19 komentarzy:

  1. Szalona kobieto, jak tylko dam radę, będę podsyłać tobie moje "kolorowe wypociny"😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to mam tylko kredki, i czasu też nie za wiele, ale może sporadycznie będę się zgłaszać:) Bo pomysł na zabawę bardzo fajny i oryginalny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ciągle próbuję :-)Różnie wychodzi mi to kolorowanie ,ale się nie poddaję .Czekam na wyzwanie pierwsze i mam nadzieję ,że wytrwam do końca :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ochotę się przyłączyć. Tylko z kolorowaniem u mnie nie bardzo. Może poduczę się u Ciebie Hubciu i dziewczyn. Będziecie wyrozumiałe?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli nie tylko ja z kartkami wielkanocnymi startuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tę karteczkę w banerku, znam, bo ją dostałam :-) jest śliczna i rzeczywiście ślicznie pokolorowana. Temat ciekawy, może i ja się skuszę, może? Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu no mam tylko kredki .. ale cały czas mnie kusi to kolorowanie, nawet kilka stempli posiadam, więc kiedyś trzeba zacząć :-)
    Ale , żeby kolorować to trzeba mieć CO kolorować . Może coś zasugerujesz , albo wrzucisz linka do darmowych stempelków, lub np zrobisz fotkę odbitych stempelków ze swoich zasobów :-)
    No nic banerek porywam :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. W kolorowaniu nie jestem za dobra, ale oczywiście się przyłączam (z postanowieniem robienia kartek wielkanocnych).

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja i ja koniecznie Ewuś z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A co tam - ja też się dołączę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł na zabawę :).

    Szkoda mi bardzo ale będę tylko podpatrywać poczynania dziewcząt i Twoje.

    OdpowiedzUsuń
  12. No,nie może mnie tutaj zabraknąć ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń