grubasek

niedziela, 26 marca 2017

Dzieci lubią Wielkanoc 11/12


Zaczynamy przedostatni etap naszej zabawy



Tu nasze prace:

Elunia


Tina J.


Danusia




Black Cat 




Lidzia









Kwiatkosia




Renia



hubka38




Zofiko








Tereska




Marzenka P.






Agulek




Ulcia K.




Lidzia Czarna Dama



Ania Iwańska









Ania Sosnowy Gaik





Małgosia X




Villa Ewa



Agatka Baran



A.M.S.




Zajawka FINAŁOWA




Uwaga: w zabawie przydaśkowej brakuje mi jeszcze 5 osób- 5 postów ze zdjęciami, no to czekam :-)

Buziam!

17 komentarzy:

  1. Temat finałowy kapitalny :)
    Super to wymyśliłaś :)
    Gdy tylko lepiej się poczuję,zabieram się do roboty ;)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale przepis wymyśliłaś :) zeby tylko zakalec mi nie wyszedł ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł Ewuniu to dopiero będą kartkowe wypieki.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. hehehehe jesteś niesamowita , będzie wielkanocny kogel - mogiel Ale przepis jest the best !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super:-) od jutra obmyślam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuś rewelacja ostatni temat:-):-)
    Kto jak kto....ale wiedziałam, że Ty wymyslisz coś bombowego:-):-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, jak pisałm wcześniej moja wymianka z Gosią moze się opóźnić, paczka jeszcze do niej nie dotarła po ponad dwóch tygodniach :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ło matko, ale wymyśliłaś, u mnie zakalec jak nic
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Ewciu, ale super zajawka finałowa! A ja mam w plecy jeden tydzień, postaram się nadrobić migusiem i wysłać zdjęcie! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewciu, super przepis.
    Czy trzeba przysłać zdjęcia? Bo zrozumiałam wcześniej, że tylko linka do posta z kartką.

    OdpowiedzUsuń
  11. POdoba mi się temat finałowy,choć za boga nie wiem co wymyślę,oby nie wyszedł jakiś zakalec .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. No proszę jaki fajny przepis, koniecznie muszę go wypróbować, a czy to co mi wyjdzie będzie zjadliwe, to się okażę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki z motywem dziecięcym są przeurocze :-)

    OdpowiedzUsuń