niedziela, 14 czerwca 2015

Dawno, dawno temu

powstał naszyjnik z masy perłowej i złotego cloisone. 

Sam sobie wydawał się piękny. Był dumny, że jest inny, oryginalny a styl marynarski, do którego idealnie pasuje, jest ponadczasowy.

Mijały lata, nikt go nie chciał. Wiedział, właściwie czuł to od dawna, że dni jego są policzone....

Nie spodziewał się nawet, że kupiona na wyprzedaży w tesco zwykła sukienka za 14,10 zł odmieni jego los!

Dziś triumfował i z wyższoscią spoglądał na złota i srebra tkwiące bezczynnie w szkatułce:-)



Nadal buziam upalnie!

PS Użądliła mnie na działce pszczoła- wlazłam na nią:-D

PS II Niech żyje selfie!

PSIII Niech żyje Photoshop!(wersla soft;-))

27 komentarzy:

  1. Fajny, letni naszyjnik:) Sukienka pewnie też ale słabo ją tu widać;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny naszyjnik, fajna sukienka, fajne zdjęcie !
    U nas też upalnie.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. No pięknie się na Tobie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewunia, piękny sam w sobie, a przy tych paseczkach "cały w skowronkach" :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie pasuje do sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Pięknie! Warto było zrobić, kupić, założyć, zaselfić i photoshopować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Klimaty marynistyczne bardzo lubię. Pięknie dopełnia sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. O zobacz :D teraz pasuje idealnie! I tak jak piszesz - styl marynarski jest ponadczasowy ;)

    mnie nigdy nie użądliła pszczoła ani osa, ale to musiało boleć... mój brat kilka lat temu też wszedł na pszczołę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna focia :) i Ty też ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie dość że piękna to jeszcze potrafi suknię upolowąc za taką kasę to jeszcze naszyjniki trzyma kurcze kobieta wszechstronna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytka- zacznij nosić biżuty, to pogadamy:-)

      Usuń
    2. aaaa"piękna"- photoshop- serio!

      Usuń
  11. no i pięknie wyglądacie razem :D
    współczuję i buziam:)
    miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  12. widok naszyjnika w takiej oprawie - bezcenny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pasuje idealnie, teraz będzie się dumnie nosił :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny naszyjnik :) Dobrze, że doczekał się wyjścia z mroku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Laska z nie z tej ziemi :) super ....tak wygląda szczęśliwa kobieta:) gdy będzie mi smutno powiesze sobie twe foto od razu buzia się śmieje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewcia jesteś THE BEST!!! Ale ładnemu we wszystkim ładnie :DDD
    Współczuje tego bólu po ukąszeniu, ale mam nadzieję, że dziś już lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie ma to jak udane "polowanie" :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Naszyjnik dojrzal do wyjscia z szafy:-) swietnie sie prezentuje jako dodatek do tej sukienki:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacja :) Super się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne zdjęcie :) i sylizacja z naszyjnikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak jest! nie dosyć, że piękna, zdolna to jeszcze na dodatek samowystarczalna i wszechstronna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak wakacyjnie! I pięknie! Super, że naszyjnik dostał swoją szansę, bo jest śliczny - uwielbiam takie motywy i kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń