grubasek

środa, 12 listopada 2014

Wymianka noworoczna- Dopiero teraz

dałam radę porobić losy. Maszyny losujące poszły spać, więc sama w mojej nowej kosmetyczce pogmerałam i wyszło tak:






1 para: silija-Marta Borowska
2 para: Pompolina- Aleksandra Sz.
3 para: hubka38- mam-i-ja
4 para:Teresa- mrumru
5 para:Szczęśliwy Zakątek- Tesa57
6 para: dekupagekini- Atramk
7 para: CreaDiva- EdytaL

Gdyby ktos jeszcze się dopisał, to po czasie dopisała się Majalena z tym, że wysyłka za granicę.

Dziewuszki- bardzo się cieszę, że taka fajna ekipa znowu się zebrała. Skontaktujcie się ze sobą w sprawie wysyłki.
 Na razie zabieramy się za paczuszki, ale pamiętajcie, że po podsumowaniu organizuję konkurs na najfajniejszą paczuszkę wymiankową i zwyciężczyni otrzyma ode mnie prezencik :-)

A teraz kilka fotek z lasu- jak było pięknie!




                                                              A tu Hubiś nam zrobił :-)





Buziam Was cieplutko!


9 komentarzy:

  1. ale para mi się trafiła! wow!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj nie mogę się przekierować do mojej pary wymiankowej możesz mi podpowiedzieć -przesłąć link bo mnie komp wyrzuca ,,tak jakby nie istniał blog'' a chce mieć pewność że dobrze trafiłam na 100% a tak nic nie zrobię......

    OdpowiedzUsuń
  3. Już mi się udało .....:) coś komp nie chciał współpracować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za wylosowanie pary dla mnie :-) Zapowiada się arcyciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia wszystkim ;) ja bym się zapisała, ale zależało mi na wymiance typowo świątecznej. Temat fajny, ale zapisałam się już na świąteczną i nie będę miała czasu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Greenfrog- szkoda :-) Ale głosuj później, na najlepsza paczuszkę!

      Usuń