grubasek

sobota, 21 czerwca 2014

Działeczka leciała

Nas mojej działce niewiele się dzieje. A marzy mi się, żeby "się zadziało". W ramach upiększania zakupione zostałykwiatuszki:złocień i cynie. I jeszcze 8 krzaczków poziomek. Jak dzieciaki pojadą do dziadków, pokupie jeszcze takich jednorocznych i posadzę w wolne miejsca.(Olu- Twoje begonie(?) zaczynają wychodzić- u mnie wszystko z opóźnieniem.
Kilka zdjątek z działki:







Wrzucam jeszcze grubaska- niby zwykły,ale calkiem inny....


Buziam sobotnio!


6 komentarzy:

  1. żadne Twój grubasek nie jest zwykły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fantastyczne fotki!:) Te kolory i te smaki... mmm:) A grubasek śliczny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na działeczce pieknie zakwitły kwiaty. A na pierwszym zdjeciu to co to takiego?

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Jakie cudne kwiaty! Przepiękne zdjęcia. bransoletka jak zawsze boska. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszelkich ogródków i działek zazdroszczę, zwłaszcza kiedy są tam tak piękne kwiaty ;-). Ja aktualnie mam tylko balkon, ale i to mnie cieszy!
    Grubasek bardzo udany - ja uwielbiam te grube rzemienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm, czyzbyś się zapatrzyła na zdjęcie powyżej?
    fajny ten środkowy element , nieodparcie kojarzy mi się z ulem ;-)

    OdpowiedzUsuń