grubasek

piątek, 2 maja 2014

Niespodziewajka!!!!!!!

Niespodzianki to jest to, co tygryski lubia najbardziej.
Przyszła do mnie dziś paczuszka, której się nie spodziewałam- od Bożenki, której mydełka doprowadzaja mnie do szału.
Jestem zachwycona ! Same popatrzcie!




I żeby nie było, że jestem gołosłowna, bo napisałam kiedyś Bożence, że ja tych mydełek do zgoła innego celu wykorzystuję- dowód

Szkoda, że nie możecie poczuć zapachu tych mydełek!

Bożenko- dziękuję Ci z całego serca! Jesteś cudowna a niespodziewajki dają tyle radości!

I jesze krótka notka: byłam na działeczce! Pieliłam! Uciekaliśmy przed burzą , ale i tak złapał nas...grad!



Buziam i lecę działać, bo od Agi przyszła mi "mała" paczuszka(pokażę, kiedy dojda moje prezenciki) i wypadałoby się wykazać ;-)



2 komentarze:

  1. Ty to jednak szalona jesteś:) odpoczywaj kobieto:) i wąchaj te cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenty! Bożenka zawsze cuda przysyła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń