grubasek

środa, 9 kwietnia 2014

Wymianka wielkanocna

Chciałabym dzisiaj pokazać cudeńka , jakie dostałam z okazji wielkanocnej wymianki.
Moja parką była Doti z bloga Czary Mary Doti

Pożyczam sobie za zgodą właścicielki zdjątko


Rzeczy są przecudne i tu pojawia się problem: czy moje podarki też spodobały się włascicielce?
I taka mała dygresja: wymianki przynoszą tyle radości(jeśli w ogóle przyjdą ;-)), ale jednocześnie są dla mnie stresem: czy wpasuję się w czyjś gust? Jeśli widzę, jak ktoś się ubiera-jaki ma styl, jaką lubi biżuterię, kolory- to raczej mała szansa, że nie trafię :-). Ale jak się kogoś nie zna......... Najtrudniej z ta biżuterią, bo jak ktoś robi karteczki czy decoupage, to sprawa prosta:-)

No dobra, nie przynudzam. Ozdoba miała być do szaro- biało-czarnego salonu z dodatkiem fioletu, więc koszyczek starałam się zrobić w tych kolorach. A biżuty obojętne, byle nie róż :-)




I najlepsze.........................zapominiałam po raz drugi wsadzić słodyczy!Pojechała specjalnie po "wielkanocne" słodkości- nakupowałam- i zapomniałam. Ale wstyd ;-/
Na następną wymiankę zrobię sobie listę, co ma być, i będę odhaczać ;-)

Buziam Was mocno !


9 komentarzy:

  1. świetna wymianka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba prezenty prześliczne. Zrobiłyście sobie cudną wymiankę, a słodycze to pikuś :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że obie jesteście bardzo zadowolone z wymianki. Otrzymałaś bardzo energetyczny wisior:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rzeczy dostałaś i śliczne wysłałaś ;) Myślę, że nie masz się czym przejmować, na pewno się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że wymianki u Ciebie królują :-)
    Cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wymianki to dobra i przyjemna zabawa. Moim okiem Wasza wymianka udana. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super wymianka. Z chęcią zapiszę się na kolejną:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam tak samo z wymiankami....zawsze się boję czy się spodoba, ha i w moim przypadku czy dojdzie w całości....

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dziękuję za udział w wymince przygotowałyście cudowne prezenty

    OdpowiedzUsuń