grubasek

piątek, 3 maja 2013

reszta karteczek

Wrzucam kolejne karteczki.
Zdaję sobie sprawę z ułomności kompozycyjnej ;-), ale ...nie znam się na tym.
Wymyśliłam sobie, że ponumeruję karteczki, a wszyscy, którzy tu zajrza i zechcą skomentować, podpowiedzą, która jest najlepsza, co należałoby zmienić, której wystarczyłyby niewielkie poprawki itp.

1)
 2)
 3)
 4)
 5)
 6)
 7)
 8)
 9)

Niektórych rzeczy nie widać:-( Oczywiście są tu elementy wystające:kwiatki i winogrona(te chyba widać), ale i wystajaca jest hostia a w niektórych przypadkach nawet 3 podkładki. Nie widać też odcieni papieru, niektóre perłowe. Jak Wam się podoba kielich?

Będę naprawdę wdzięczna za komentarze. Obiecuję, że wszystkie uwagi wezmę sobie do serca. Wezmę pod uwagę przy następnych "dziełach".

Buziak!

4 komentarze:

  1. 1,4, dla mnie najlepsze. 5 dałabym ciemniejsze tło np. granat lub beż. W pozostałych jak dla mnie za dużo się dzieje. Np w 3 kompozycja jest fajna, ale za dużo kolorów - niebieski, bordo zieleń, zółty... Spróbuj stosować dwa kolory plus odcienie jednego z nich np. zółty i odcienie fioletu do tego biało czarne akcenty, albo eksperymentuj z monochromatycznymi materiałami np wszystko w odcieniach zieleni plus ewent. biały i czarny.
    Jesteś bardzo twórcza - działaj dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się wszystkie podobają. Niestety na kartki nie starcza mi już czasu, więc oglądam i podziwiam u innych. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W zasadzie to wszystkie mają swój urok...
    ale wygrywa 1,7
    Zgadzam sie z poprzedniczką maże, dlatego że większość moich komunijno- ślubnych kartek jest monochromatyczna.... za dużo kolorów, ale tak jak pisałam wcześniej myślę, że na pierwszy raz całkiem udana próba

    OdpowiedzUsuń
  4. Sezon komunijny w pełni, dlatego muszę pomyśleć nad zrobieniem takich karteczek. W najbliższym czasie mam dwie komunie, więc karteczki byłyby idealnym dodatkiem do prezentu. :)

    OdpowiedzUsuń