grubasek

środa, 17 stycznia 2018

Mikołaj w styczniu i metryczka

Witajcie!

Chciałam wreszcie pyknąć jakąś karteczkę, bo w przygotowaniu Ula i Ewcia, i Rogaty, ale....codziennie po obiedzie śpię. Serio. Ta pogoda mnie dobija, dokłada się też to, że późno chodzę spać (po 12 a wstaję 6.15). Dziś nie będzie karteczki, ale słów kilka o "Mikołaju" i metryczce;-D

Otóż dziś zawitał do mnie Mikołaj!!!
Listonosz przyniósł  paczuszkę, a w niej........



10 cudownych zawieszek na moją przyszłoroczną xxx choinkę!!!!!!!!!!!!

Tym Mikołajem okazała się nasza Lidzia!!! Nawet nie wiecie, ile sprawiła mi radości!!!

Szczerze mówiąc, to nie sadzę, aby udało mi się udekorować w przyszłym roku wielką choinkę, ale....kupno odpowiedniej wielkości drzewka uzależnię od ilości xxx zawieszek. I będzie git!
Lidziu- jeszcze raz- dziękuję!!!

==================================

A teraz metryczka!

Zajrzyjcie do zasad TUTAJ, bo......pojawił się nowy punkt!

Tak sobie pomyślałam, że czasami szykuje się jakąś paczuszkę czy wymiankową, czy urodzinową, czy z jakiejś innej okazji i jeśli dodatkowo dałoby się spełnić czyjeś rękodzielnicze marzenie, to byłoby to wspaniałe, prawda?

Zapraszam do dopisywania pkt. 15 ;-D

Buziam

19 komentarzy:

  1. Ewuniu! ładny prezent Lidzia Ci sprawiła, A Co do metryczki, To nie będę nic zmieniać , Bo ja lubię niespodzianki - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zawieszki dostałas i jaką słuszną ilośc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidzia to złota dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu kochana, cała przyjemność po mojej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż to za cudowną niespodziankę zrobiła Tobie Lidzia! Świetne bombeczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. No piękny prezencik Ci Lidzia zrobiła :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tylko je zobaczyłam wiedziałam ,że to Lidka zrobiła ten prezent :-)Cudne zawieszki :-)A do metryczek zaglądam jak coś szykuję niespodziewanego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja odrazu wiedziałam ze sa od Lidki o wielkim sercu!!! Ciesze sie z Toba i lecę zerknąć na pkt. 15😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Mikołaj dział przez cały rok:) Śliczne zawieszki, Ewciu, dostałaś.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. mikołaj będzie do ciebie zaglądał pewnie cały rok,podoba mi się nowy punkt metryczki ,może spełni się moje marzenie..........uzupełniłam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewa,już w tym roku będziesz ubierać choinkę;) Cudne zawieszki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mikołaj to chyba często będzie Cię odwiedzał w tym roku :) - uzupełniłam.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ilość i jakość zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam je rozłożone na stole i zakaz ruszania- chodzę o ogladam....hahhahah

      Usuń
  14. Jakie piękne zawieszki! I jaki choinkowy kolor :D

    OdpowiedzUsuń